Gå til innhold

Go` morgen :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ny dag, ny uke, nye muligheter!

Helga har vært full av 2-års feiringen til LilleSnupp, kjempekoselig med masse besøk!

Denne uka byr på en vanlig uke, mned faste innslag som småbarnsvømming og musikkbarnehage. Greit for de små at vinterferien er over sånn sett, men det merkes på trafikken at alle andre skal inn til Oslo i dag :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger meg på din morgenhilsen, jeg, og ønsker også en riktig god dag tilbake ;-)

Her har vi sendt gummispappa og storesøstre avgårde på jobb, skole og barnehage, mens Leo og jeg sløver hjemme i dag. Har hanglet hele helgen så i dag tror jeg faktisk jeg skal prøve å sove når Leo skal sove... Om knappe 2 uker er jeg tilbake i full jobb så her må siste rest av perm nytes!!!!

Skrevet

Uuuuups.....forvillet meg ??

Leste et innlegg på skravle, så var jeg plutselig her. Viste ikke om sia jeg.

-Mod'n ja, har iallefall passert 30..hehehe

Har 3 barn. 2 i skole alder, og en på 15 mnd (attpåklatt'n min). =0)

Skrevet

God morgen! Merket det i dag jeg også, at vinterferien er over. Masse biler i veien liksom...

Skrevet

God morgen til deg også, deilig med ferie... Men det er noe med faste rutiner, litt godt å komme i gjenge som det så fint kalles.

Skrevet

God morgen! Egentlig godt å være tilbake i normal gjenge igjen - det kan være ganske slitsomt å ha ferie noen ganger...c",)

Vi har også hatt bursdagsfeiring i helgen - og ukens svømmekurs blir unnagjort på søndagsettermiddager; det er egentlig veldig greit - da slipper vi mye mas i uken(for da er det jo nesten ikke noe annet som skal skje, hehe c",))!

Skrevet

mornings.....eller formiidag er det vel =)

etter en litt for fartfull helg er det mandag,og starten på vinterferie her..

å vi starter like godt med febersyk unge,hehe.tjo hei så typisk,men ikke uvanlig her i huset ;o)

ble smitta av bakegleden her inne,takk dere!!! så pizzaboller og annet snadder er fortært og står atter en gang på ønskelista.

jeg har krangla med støvsugeren om å bli kvitt ynglende små dotter her.men jeg tror di vinner...tjaja,jeg skal la di yngle litt til.

været er på pluss!! og vannet sildrer i rørene.hurra ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...