engutttil=) Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 kor d står tel me dåkker flotte gravide pie denna flotte mårran? Eg går no inn i mi siste uka her inne! Ha en flott dag! kos å klem fra kalde nord!
2store1liten-kanskje en til.. Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Go`morn til deg også;-) Har vært oppe en time allerede og er snart på vei til jobb. Formen er fin, men kjenner i ryggen at jeg er gravid ja.. Er akkurat halvveis i dag, 20 uker! Bor også i nord-norge (Helgeland)- her er -4 grader og klart vær. Ha en fin-fin dag alle sammen;-))
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Helgeland her også. Jeg skulle egentlig på jobb i dag, men ble nødt å ta egenmelding pga vondt i ryggen,-hadde en travel uke forrige uke... Venter på 50 % sykemelding, men har ikke fått den enda... Men ellers er det en fin dag, rundt 0 grader,stille og fint. Blir sikkert sol i dag.. ) Så i dag skal jeg slappe mye av, men må prøve å gå meg en liten tur, og prøve å se om låsningene i bekkenet/ryggen løsner litt... Ha en fin dag, damer!! )
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 mange nordlandsk damer som er tidlig oppe ser jeg:) vi har hatt stress start på dagen...kom på at jeg måtte ha bilen på eu kontroll....så jeg starta dagen med å ringe rundt...fikk endelig time...så var det å gå til jobben til min lillebror..som låner bilen..med lillemann i baby bjørn..tungt... men nå ser jeg frem til en rolig dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå