Gå til innhold

Hvor mange dager igjen nå da jenter!?? (mandag 26/2)

Anbefalte innlegg

Skrevet

20 dager igjen, og hadde litt rier i natt,- men ga seg etter ca 1 time,-men de var vonde!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

61 dager.....håper de går fort.

Skrevet

2 dager igjen....og ingenting skjer....sukk

Skrevet

71 dager igjenn her....syns egentlig det går fort! Fikk vite det ganske tidlig, så jeg trodde dette skulle gå i sirup...men det gjør det jammen ikke!!! :-) Gikk akkurat opp for meg at det bare er 10 uker igjenn...10 helger liksom!!! Hærreguuuud!!!

Skrevet

3 dager igjen og masse kynnere.. håper d starter snart nå.

Skrevet

27 dager igjen!! Dette går fort! :)

Skrevet

Nå har jeg 10 dager igjen.. Håper han kommer i forhold til fabrikasjonsdato da og ikke mens/ul dato, men vi går vente å se..

Skrevet

I dag er det 5 dager igjen til mens og ul termin!! Jeg har hele tiden tippet på i dag, så vi får se :) (Evig optimist!! hehe)

Skrevet

2 dager over termin:(

Skrevet

57 dager igjen:)

Skrevet

Har nettopp kommet hit, så har hele 83 dager igjen... Rart å være en av de med lengst tid igjen, etter å ha vært en av de med kortest tid igjen på 2. trimester...

Skrevet

mandag 26. februar, - du har TO uker, 15 dager igjen til termin!!! ahhhh, -anytime now!! OOffff. Der kom det jammen en kraftig kynner også!!! ;-) mamsen er moden for fødsel nå lille venn. Don't keep me hangin' too long...

Skrevet

43 dager igjen... Men alt er egentlig klart! :o)

Skrevet

64 daga!:))))men vil at d ska gå fortere....!

Skrevet

37 dager)))) kan god komme om et par uker hvis jeg får bestille det!!??

Skrevet

65:)

Skrevet

61 dager igjen.. Føler det er rett rundt hjørnet, men i forhold til alle dere som er på overtid og er fødeklare, så er det jo en evighet ;)

Lykke til alle sammen!

Skrevet

- 1 dag..... hadde termin i går..... venter og venter og venter og venter..................................................

Skrevet

Bare 6 dager igjen, men har blitt enige om at hun skal få være noen dager til.....hehe...begynner å angre meg litt no....hjeeeeeelp!!!

Skrevet

3 Dager igjen til jeg får henne i mine armer!! Begynner å få litt nervøs mage her nå, merker jeg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...