Gå til innhold

kan noen her inne svare meg? prøvd andre steder...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg gikk ikke på p piller på 3 uker..har nå tatta yasmin i 2 dager..hvor lenge er det lurt å vente?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke helt hva du spør om egentlig...

Skrevet

Hvis du tenker på hvor lenge du må vente for å ha "sikker" sex igjen står det på yasmin pakken at du må bruke annen prevensjon (type kontom) i 7-10 dager før du kan stole fullt og helt på p-pillen igjen..

Skrevet

Det er meningen at man skal vente i 2 uker fra man har tatt første pilla, hvis det er sex du lurer på. Jeg ville brukt kondom i minst 2 uker jeg altså, kanskje 3 for å være sikker.

Skrevet

Trodde det var 1 uke jeg. Var ihvertfall det når jeg gikk på/begynte med p-piller for maaange år siden.

Skrevet

Sikkert det som er rett da:)

Bare jeg som har angst for å bli smelt på tjukka igjen sikkert;)

Skrevet

Er det sååå ille å være på tjukka da? Da kommer det jo en verdens nydeligste baby til:)

Skrevet

det er veldig forskjellig for de forskjellige p pille merkene... noen piller er det sånn at om man glemmer en pille så må man vente til brettet er tomt og man begynner på nytt brett..mens andre så trenger man bare vente en uke eller noe..du må bare lese for de pillene du har

Skrevet

p-pillene jeg går på er sikre fra første dagen man tar dem. Veldig greit. Microgynon. Les pakningsvedlegget eller ta en kjapp tlf til legekontoret ditt f.eks :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...