Gjest Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Mange svette forum her inne, men av en grunn føltes det så rolig her, komfortabelt. Lurte også litt på modne foreldre men leste lengre ned at modenhet ikke kommer av alder(herregud jeg viste det da.....egentlig he he) så tenkte jeg ja jeg ble gravid som 17 åring,brått etter mange år i helvete med psykofyr og dop og sykehusinnleggelse. Men den kjære lille spiren som festet seg forandret livet mitt og jeg er glad jeg er så stad at ingen fikk meg til å ta han vekk. Han var starten på et gledelig liv og gud bedre hvor hadde jeg vært uten han. Nå er jeg 29 snart 30 og har 3 barn, så jeg må si mammarollen har fulgt meg en tid. Å være mor for meg betyr mer enn noe annet, det betyr at det jeg gjør for mine barn kommer tilbake til meg med glede, se at ting jeg gjør for barna blir satt pris på. Så da tenkte jeg at dette stedet virker kjempekoselig hvor jeg kan slå meg ned.
Gjest Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Hei Angelica Her er det fint å være. Ingen kvasse tilbakemeldinger. Her er det en flott tone, behagelig, trygt, koselig og morsomt. Velkommen
Reveenka Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 DiB's beste side, og totalt avhengighetsskapende!
Gummelillan Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Velkommen skal du være! Mange på 29 her. Både noen i faktisk alder og mange av oss som fortsatt ikke helt skjønner at vi har rundet 30 for snart et ti år siden ;-)))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 Velkommen inn i varmen, vi liker det best sånn...litt rolig og trygt. Men vi går ikke av veien for en god diskusjon, men usaklig drittslenging vil vi ikke ha.... Her er det så god stemning at det er vanskelig å komme seg ut igjen. Men av og til roper oppvask eller skittentøy og da må tvinge oss ut herfra for en stund.
Trollmora Skrevet 26. februar 2007 #7 Skrevet 26. februar 2007 Hei på deg og velkommen hit. Å være moden er vel kanskje mer en tilstand enn en alder så her er det plass for alle )
Maud Skrevet 26. februar 2007 #8 Skrevet 26. februar 2007 Velkommen hit. Har jo "møtt" deg på noen andre forum, men her inne er det flott å være. Fullt av flotte damer som vil hverandre vel :-)
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #9 Skrevet 26. februar 2007 velkommen hit =) du har nå funnet verdens beste nettside ;o) her er det trygt og godt.å du kommer til å stortrives blant disse snille jentene. å noen av oss har vel hybel her til tider,hehe =0)
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #10 Skrevet 26. februar 2007 Godt det da,koselig å være et sted alle er like koselig.=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. februar 2007 #12 Skrevet 26. februar 2007 Velkommen hit til oss, et sted for rause, varme og kloke jenter:-) Her er det høyt under taket, mye godhet og masse latter:-)
AnonymeAnine Skrevet 26. februar 2007 #13 Skrevet 26. februar 2007 Heeeelt enig! Fatter ikke hvorfor jeg ikke har vært inne her før:-) Jeg er 34 og føler meg (som oftest) ganske så moden. Har hvertfall ballast og empati (som noen her inne mente man målte på barometer for å være moden).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå