Gå til innhold

venter og venter nå...


siljemedbabyimagen

Anbefalte innlegg

Hadde termin torsdag 22., og nå er det søndag og det har fortsatt ikke skjedd noe. Jeg begynner å bli utålmodig, selv om jeg vet at det ikke er uvanlig å gå noen dager over tiden...

 

Jeg er klar til å møte nurket mitt, og så fort jeg passerte termin begynte jeg å bekymre meg for at ting skulle gå galt....

 

 

Jeg vil føde nå!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler med deg!:)

Hadde termin lørdag 24,og jeg hater denne ventinga! Vil ha ut babyen min nååå!!! Og blir så frustrert over alle som maser på hvorfor jeg ikke har født enda!Akuratt som om det er opp til meg og bestemme det..

Tiden er så lang når man venter slik også..Sukk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin mandag 19 og jeg har heller ikke født :/ Dagene går sååå sinnsykt sakte.. Sender dere fødestøv begge to,håper vi alle føder snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå forstår jeg hva fødselsdepresjoner kommer av, det må være all den ventingen og skuffelsen som man opplever hvergang man får et lite håp om at " nå tror jeg det skjer noe".

 

Hadde termin den 24.feb og håpet på februar barn men det ser dårlig ut.. hatt enda en natt med god søvn.Deprimerende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene går sakte når man venter gitt... Hadde selv termin i går, men føler at jeg kunne født for 3 uker siden. Blir lagt inn i morgen for igangsetting...uten det å forholde meg til tror jeg at jeg blitt gal! Lykke til med fødsel i nærmeste fremtid jenter... en ting som er sikkert er at det ikke er så altfor lenge igjen i hvertfall! Selvom det er en fattig trøst på slutten når man er så drittlei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

: ( har venta siden 17 februar... Ble litt glad det ikke er bare jeg som går her og holder på å bli gal av å vente.. Jeg skal på overtidskontroll på sykhuset på torsdags morgen, men håper det starter av seg selv før den tid.. Jeg ble satt igang og mye styr sist med nr en, så hadde et håp om at det skal starte av seg selv den her gangen...

 

Hva gjør dere for å få tida til å gå?? Jeg er blidd mer og mer folkesky, sur og giddaløs.. butikken er 5 min gange fra meg men føles som en mil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen her... terminen var 21. og det er fremdeles ingen tegn at Arvingen vil ut! Gleder oss sinnsykt til å møte ham, men må smøre oss med tålmodighet og vente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig spire: Skal settes igang fordi de mistenker svangerskapsforgiftning og stor baby. har hatt høyt blodtrykk, masse vann og hodepine i en lang stund nå, men de finner ikke noe på blodprøvene.. samtidig frykter de at jeg må ta keisersnitt hvis hun blir mye større inni der! derfor settes jeg i gang i morgen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover mye -og godt... Har ikke sovet godt siden jul iallefall, og nå sover jeg plutselig kjempegodt. Skal vel ikke klage over det, men jeg vil heller våkne midt på natta med vondt og fødsel i gang enn å våkne om morgenen uten tegn til at noe skal skje... Jeg begynner liksom å tro at ingenting vil skje.. Blit litt sånn vakum å gå å vente...

 

 

Fint å høre at det er flere enn meg som går slik.. Jeg håper at vi alle kommer i gang snart. Veldig snart! Lykke til -og hold meg oppdateret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen i ventekøen her fått baby?

 

Kanskje vi skal inn på mars klubben snart?

 

..uff og jeg som håpet på februar barn:) jeg synes virkelig synd på meg selv.. Jeg tror jeg har prøvd alt, men dette med sex synes jeg er litt ubehagelig nå... da jeg ble strippet her om dagen sa legne at han ikke kom lenger inn enn 5-7 cm før han kjente hodet til barnet!.. umulig å la være å tenke på det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...