Gå til innhold

Hvor kommer dere fra?


kremen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

 

Jeg er 27 år og fra Drammen. Internett termin er 10.11 har ikke time hos legen før i slutten av måneden. Det er vårt første barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26år og kommer fra Sarpsborg. Har en novembergutt fra før på 4år og har termin 4.11.07!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fra Trondheim, er 32 år, og jeg og min kjære samboer venter vårt første barn i begynnelsen av november.

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia. bor utenfor Bergen. 28 år. førstegangs gravid!! sykepleier.å skal faktisk gifte meg i slutten av april...litt mye å tenke på akkurat nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 27 år, førstegangsgravid (termin 12.nov) bor i Trondheims område :-) Vi gleder oss både jeg og min samboer, førstemann til begge :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

er fra nedre eiker og bor for tiden på steinberg. er ca midt imellom kongsberg og drammen. er 25 og har termin 1 november, men planlegger ks så kommer vel i slutten av oktober. har ei datter på fire fra før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er 35 år og kommer fra Drammen, vi har tvilling gutter fra før så dette blir vår nummer tre, hvis det bare er en denne gangen da :) Har termin ca 3 nov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!! Jeg er 26 år og skal bli mamma for første gang. Er oppvokst på Nesodden, men er blitt en Osloboer:) Er student og skal bli førskolelærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 27 år og venter nr.2 den 29/11 - er fra Drammen. Har ei jente fra før!!!!!

ser det er flere fra Drammen her- hyggelig. kanskje vi ses??

 

Mvh, :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...