Gå til innhold

Dersom dere vil bli spådd


Gjest

Anbefalte innlegg

jeg vil gjerne bli spådd

 

jeg 21.06.84

han 02.11.79(han har ei datter på 4år fra før av)

 

1 ser du noe om når jeg blir gravid?kjønn,og om det vil gå bra?

2.blir jeg forlovet ller gift med samboeren min?

3, får jeg noen jobb snart?

4,ser du noe om når huset vårt(bygger hus nå)vil så innflyttnings klart?

 

hadde vært supert med svar....

takker og bukker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei..Ser det er en stund siden denne tråden ble lagt til, men jeg håper på svar likevel.. Er vel mest nysgjerrig på dette med barn da (er ikke vi alle det? :P ), og fremtiden i det hele tatt.. :)

 

Jeg er født 22.08.1983

Han 23.01.1981

 

Håper på svar- takketakk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er født 13.03.78 sambo er født 13.12.75 kommer vi noen gang til å få baby? Evt når?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Lurer også på om hvor mange barn vi får? Hvordan det blir med jobb/økonomi og om vi fortetter å bli boende her vi bor?

 

Jeg født 13.03.78 Han født 13.12.75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om du kan se noe i forhold til når jeg blir gravid? Om blir gift i nærmeste framtid?

Jeg er født 30.09.1980

Samboer 02.08.1981

 

På forhånd takk

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 barns mamma;

 

Ser ikke noen flere barn helt ennå, om det blir flere er jeg veldig usikker på, ingenting helt klart.

 

Økonomien forblir relativt uendret, perioder som er bra og perioder som ikke er fullt så gode. Om halvannet åsr tid kommer den en vedvarende oppsving.

Forholdet deres slr meg som godt og stabilt, rolig og behagelig.

Dere kommer nok til å bli boende samme sted ut året i allefall. Men det kommer til å dukke opp et veldig fint hus til sommeren/høsten!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liiiten til.

Ser ikke noe negativt med fødselen din. Men at det tar bittelitt tid gjør det nok.

Virker som du har litt nedpress om dagene, kan det stemme?

 

Jeg får dessverre ikke opp noe om når du kommer til å føde, ingenting sikkert i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke...

det står at tillab og lille embla har siste innlegget her,...men det finner jeg ikke...jaja..

kan du spå meg...jeg har skrevet ovenfor også..

jeg: 13.04.83

han 13.09.79

Når blir jeg gravid? går d bra? jobben min??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*babysnart?*

Hei du. Føler litt på gutt, og det vil gå kjempefint, svangerskapet blir ålreit, ikke så mye kvalme og tull, litt bl på slutten (men hvem får vel ikke det:p) Når er et godt spm, snart... Muligens allerede i april eller mai.

Forlovelse i allefall, får ikke opp noe på giftemål, men det trenger ikke bety noe.

Hva skal du med jobb når du er gravid? Hehe... Ingenting fast, men noe jobbing blir det før du går ut i perm i allefall, noe med kontor tror jeg...

Jeg får dessverre ingenting på huset, jeg er veldig dårlig på sånne ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krølle79

Du føder ca 3 dager over termin, fødselen går greit, men mulig du må ha litt hjelp helt på slutten for å få ut den lille... Ingenting å bekymre seg for, fra du er i aktiv fødsel til du blir mamma tar det hele ca 9 timer...

Føler på enda ei jente neste gang, omtrent til jul neste år. (nov, des?)

Forholdet ser bra ut, ganske stabilt, men får en følelse av at en av dere har litt temperament.

 

Det jeg føler utenom er at den skjønne lille i magen din er veldig aktiv om dagen! (jeg føler veldig mye mer på fysiske ting enn det andre nemlig...)

Du må nok også belage deg på å kjøpe inn ting for å hjelpe deg med hard mage etter fødselen, det er veldig vanlig men du får litt ekstra tror jeg, og luft i magen også...

 

Nå svarte jeg ikke på pm, men hadde jeg gjort det så hadde jeg villet hatt tilbakemelding per pm også:) Og lurer du på noe av det jeg har svart kan du gjerne ta det per pm, denne tråden blir veldig rotete etterhvert:p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Spennende å kunne bli spådd. Jeg er førdt 050780, han er født 050878. Vi har ei jente fra før, født 190602. Vi har begynnt å prøve på nr 2. Håper det sitter snart. Kan du se en liten baby i nærmeste fremtid?

På forhånd tusen takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig snilt av deg å åpne en link som dette og dermed hjelpe mange som sitter med spørsmål..

 

Håper virkelig du kan hjelpe meg, er skikkelig usikker på mye for tida, og en pekepinn hadde vært litt morsomt å få :o)

 

Jeg: 22/07-78

Han: 19/12-77

 

Lurer på om det blir noen barn på oss det kommende året, og hvordan forholdet utvikler seg! Og er dette en tid for å flytte på seg`?

 

Krysser fingre og tær for svar og ønsker alle en god søndag!

 

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei! Jeg har blitt spådd at jeg kom til å bli gravid jan/februar men det har ikke skjedd så håper det skjer i nærmeste fremtid uansett.. :)skal begynne på hormoner neste mens, kankje det skjer noe da..? det jeg da lurer på er om det er blitt noen forandringer siden det er ca to mnd siden jeg ble spådd sist.. født 11.10.85 samboern min 14.17.83..

på forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg er født 190974

Han 210172

 

Lurer på om du kan tippe kjønn, og om du kan se om vi får flere enn denne her....... Får jeg babien rundt termin?

 

På forhånd takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

føler meg litt forvirret og er usikker.

Min fødselsdato: 040576

Lurer på forholdet til meg og samboeren min, flytting, barn og økonomi.

Samboers fødselsdato: 151277

 

Hilsen Cilla:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

jeg har termin 06.06.07 og førstegangs fødende.

Noen som kan se om barnet kommer før eller etter terminen.

vil bare se hva dere ser for morro skyll.

Jeg er født 30.10.78

samb. 14.04.81

 

Har blitt spåd tidligere om når min samb. skulle gi meg tilatelse om å slutte på pillen og det stemte veldig bra.

hvis du ser kjønn så hadde dette også vært gøy å få hvite

 

klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønske gjerne å bli spådd. Har ei jente på ca 11 mnd og har veldig lyst til å bli gravid igjen. Får vi det til...? jeg født 24.04-73 og han 04.07-62. Tusen takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann...

 

Hvordan kommer forholdet til meg og min mann være, går vi fra hverandre, finner jeg lykken med noen andre og hvilket kjønn blir det på barnet jeg bærer...?

 

 

Meg:10.01.82

Han:31.05.77

 

 

 

På forhånd, tusen takk for svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har termin med mitt andre barn 25. mars. Gikk ni dager over sist, og lurer på om jeg må vente like lenge denne gangen.

 

Lurer også på om du kan si noe om økonomi (lengter etter gode nyheter), jobb, forhold og evt flere barn.

 

Jeg: 100276

Han: 150971

 

På forhånd takk :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...