Gå til innhold

Hva har jeg gjort idag....?


Anbefalte innlegg

Skrevet

La meg tenke......

 

 

Strøket klær og begynt å rydde matskapet....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

sett en film....

 

 

 

 

 

lagd middag; superenkel sådan....

 

 

dibbet.....

 

 

 

 

 

 

søkt etter ergo bæresele, og bestilt en....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

hmmm.......

 

 

tror jeg kan se langt etter premie for mest effektiv idag ;-))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du har jammen meg stått på..... du vet det er søndag håper jeg :-)

Skrevet

Så altfor godt vet jeg det vel :-))

 

Jeg lot jo være å dra på jobb, enda jeg har barnefri idag...

 

 

 

Premie for "flink å ikke gjøre ingenting"????

Skrevet

en ikke så værst søndag ;-)

jeg har koselig besøk av ei venninne, lagd og spist wok med henne (+ kaffe å bløtkake...først...) dibbet, besøkt svigerfar og kona, dibbet - spist en grandiosa full pakke...ehhhh alene(litt trøstespising mens Blommanmannen er på en velfortjent gutteferie m kompiser), dibbet og ryddet kjøkkenet - og dibbet igjen... må legge meg snart nå da!!

 

 

...... ja og tatt meg av mine tre barn fra morgen til kveld da ;-)

Skrevet

jepp.... jeg kan faktisk flagge litt også!

 

 

:-)

Skrevet

Flinke Blomman :-)

Skrevet

Jeg har...

 

Strøket klær, sånn ca 50 plagg

 

Vasket klær

 

Hengt opp klær

 

Pakket klær i koffert til tur. ( mor pakker for alle 5..sukk)

 

Bretta klær

 

Lagt inn klær i skapet

 

 

Hele søndagen i bare klær. Urghhh

 

 

Har en mann som er i England i 5 dager fordi han trengte en pause, fordi han jobber så mye, fordi han er en arbeidsnarkoman fordi han er en arrrrghhhhhhh. Nå er jeg litt opphisset her, pust dypt.... Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

 

Sånn. Nå er jeg rolig igjen:)

Skrevet

Ja, flinke Blomman og alle dere andre. Jeg har også vært flink.

 

Jeg har:

-stått opp tidlig med Nussa

-matet henne og lekt med henne

-lagt henne ut

 

Og mens hun sov ute (3 timer) laget jeg en diger gryte med lammekjøtt og grønnsaker til cous cous. (Lager så vi har i noen dager av den maten, for den er så god!)

 

Men, hva skjedde så? Jo, da matlagingen gikk mot slutten, begynte mor å føle seg uvel. (Pappa'n i huset har hatt feber og vært slapp i et par dager.) Som sagt, mor følte seg dårlig og dårlig ble til dårligere og vips så var det i gang.....og det kom begge veier! (Isj.....ikke noe å skrive om.....) Men det verste av alt er, at ute i boden står det en kjempekjele med cous cous-saus urørt. Ingen har hatt lyst på den så langt. Så, hvis noen har lyst til å komme på besøk og spise cous cous i morgen, så vær så god!

 

Skrevet

jeg har.....

 

hopp og hei,hopp og hei,hopp og hei.....pjuh......;o)

lille tassen er hekta på hopp og spring...arma er som sleptau akkurat nå..helt besatt til å hoppe i dag,lille luringen =)

men har fått unna både husarbeid og bading og masse annet rart med sukker på...njam =)

 

Skrevet

Veldig flinke supermammaen :-)

 

Det er den pakkinga jeg også prøver meg på.... Men siden jeg er utstyrt med "i siste liten gener" så bekymrer jeg meg ikke så mye for det ;-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...