Babyonboard ;-) Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Hver gang jeg ser nicket til Tiggywinkle leser jeg Tyggivinkel........... hahahahahaha
Babyonboard ;-) Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 25. februar 2007 Og fru <3 Jeg trodde alltid det stod færre enn tre der....helt til jeg skjønte at det var et HJERTE ;-)))
dritgrei hei hei! Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 Tyggivinkel er jo helt supert.... jeg har googlet på tiggywinkle fordi det måtte jo være noe.... så fikk jeg liksom ikke helt fatt i hva det var likevl annet enn noen dukker... så da har jeg valgt, frekk som jeg er å fortsette å skrive tyggivinkel... for vanskelig er ikke det??? He he he he he
Babyonboard ;-) Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2007 Og jeg tror jo det er det det står der, så da så :-)
Gummelillan Skrevet 25. februar 2007 #5 Skrevet 25. februar 2007 DET skjønte ikke jeg før nå jeg da ;-)))))))
Blomman Skrevet 25. februar 2007 #6 Skrevet 25. februar 2007 enda et godt eksempel på hvor flink dritgrei er til å finne nye morsomme vrier på nickene våre hilsen Blommur ;-)
dritgrei hei hei! Skrevet 25. februar 2007 #8 Skrevet 25. februar 2007 blommur er jo bare en form for internasjonalisering ;-) kan for dukke opp en islender vettu! :-)
Blomman Skrevet 26. februar 2007 #9 Skrevet 26. februar 2007 litt morsomt at du skrev Blommur... for her i huset har ungene ofte en ur -endelse når vi roper til dem hihi (Ble en smule påvirket da en i familien dri til Island et par måneder for å lære islandsk) For meg virker det egetlig nicket mitt en smule svensk, evt dialektord for flere blomster... hehe - er mine gode vennine med nicket LykketrolletGo`Guffen13.2.06 som har gitt meg det fine navnet da ;-) - har fått mange smsèr der det står Gudd mauning Blomman ;-)
Tiggywinkle Skrevet 26. februar 2007 #10 Skrevet 26. februar 2007 http://www.hop-skip-jump.com/ Se på linken over. Tuggywinkle er en figur i barnebokverdenen til Beatrix Potter, Mrs Tiggywinkle, min favoritt som barn. Livet til Beatrix Potter kommer snart som film med Renee Zellwegger. Tyggivinkel kverner i hodet mitt også, ja... :-)
Babyonboard ;-) Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 27. februar 2007 Ååååå.... Beatrix Potter er jo sååå koselig ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå