Gå til innhold

Flere som er værpesjuke:)??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, vi prøver på en til. Gutten min er et år i dag, og jeg håper vi blir gravide før sommeren! Hadde vært perfekt :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror min tid som rugekasse er over, det er litt rart å tenke på at ikke flere deilige babyer skal ligge i min mage. men har no fått oppleve det 5 ganger så da må eg no si stå på jenter. eg har gjort min innsats.

Skrevet

hviske hviske..testet positivt i går:))) Kjempegravid nok engang! Og veldig gøy og veldig hemmelig. Men så kjekt!

Skrevet

Jeg veksler litt jeg.. Har noen ganger lyst på en til nå, men jeg blir helt dårlig av å tenke på å føde igjen (hadde en skikkelig dramatisk fødsel sist), så vi venter nok litt. Snuppa er 17 mnd nå, så jeg kan godt vente et år før vi prøver igjen. Den viktigste motivasjonen for å vente er nok at jeg er på vei ned i vekt og skal ned 20 kilo til før jeg har lyst til å bli gravid igjen.

Skrevet

Jenta mi er snart 14 mnd og jeg er i uke 35, så verpesjuk er jeg vel ikke akkurat, he he. Gleder oss masse til å få en til :)

Skrevet

Jeg er. Har sååååå lyst å prøve på en til snart men må holde meg til hosten. Har tenkt å prøve igjen i oktober, november mnd. Gleder meg masse =) Om det klaffer med en gang er kasper 2,5år når den nye babyen blir født =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...