Jente 28 Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Noen som vet hvor lenge fryst mm kan holde seg i kjøleskap etter tining? Tok opp for første gang igår pga barnevakt, men så sov minstemann helt til jeg kom hjem på natten og da var jo jeg sprengt og klar for amming. Men nå sittet jeg jo med dyrebare dråper til overs som ble tatt opp fra frys i går og vet ikke hvor lenge det kan stå..
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Du kan jo alltids pumpe deg og fryse ned det istedet og gi fra flaske det du har nå..da kan jo pappa event gi.. Ikke fryse ned opptint melk iallefall.
Blomman Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 tint mm er holdbar i 24 t - se ammehjelpen.no
Jente 28 Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2007 Tusen takk for svar, det med å fryse ned et måltid nå og gi det som står i kjøleskapet fra flaske er jo en glimrende ide, må bare få noen andre(mannen min jobber borte) til å gi det måltidet. Han nekter å ta flaske av meg.. Pussige lille fyren min..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå