winneboo Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Hvilke papirer må dere ta med da? Skal ned på TK å få hjelp til å fylle ut søknaden men aner ikke hvem papirer jeg skal ha med. Studiekontrakt eller noe f.eks?
englegull Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Kan du ikke ringe og spørre da? Jeg vil tro du trenger å ha medstudiekontrakt eller annen dokumentasjon på at du er under/skal starte på utdanning, og evt. hva det koster? Skal søke om utdanningsstønad jeg også..
winneboo Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2007 Jo kan i grunn det, men fikk en tlf på fredag om at jeg hadde time mandag kl 09 å glemte helt å spørre om hva jeg skulle ha med. Å rekker ikke å ringe før de åpner imorra. Finner ikke studiekontrakta, men har den oversiktiten over hva jeg skal betale og hvilke fag jeg tar osv. Har jo allerede betalt, men budsjettet mitt er jo helt rakna pga det, så hadde vært fint om jeg kunne fått igjen noen penger.
tuninna ♥ 2pp Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 Du må ha med kvittering eller annet bevis på at du har betalt semesteravgift. Papirer på hvor mange timer i uka du går. Dokumentasjon på hvor mye busskort koster om du skal søke dekning til det.
♥ anonym♥ Skrevet 25. februar 2007 #5 Skrevet 25. februar 2007 jeg fikk beskjedom at jeg måtte ha med opptaks brev, og kvittering på betalt studieavgift.. et lite problem da siden jeg trenger pengene derfra for å betale studieavgiften...
winneboo Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. februar 2007 Oki pendler med bil jeg da så tror ikke jeg får noe for det. gidder ikke ta buss siden jeg har så få timer fordelt på 3 dager. Kvitteringen har jeg tatt vare på. Men studiekontrakta finner jeg ikke, men kan bare spørre om å få en ny en fra skolen på tirs.
winneboo Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. februar 2007 Ja ikke sant Jeg betalte selv om jeg ikke hadde råd, for hadde ikke noe valg. Måtte jo betales i januar, så har levd ganske smått i det siste ja.
tuninna ♥ 2pp Skrevet 26. februar 2007 #8 Skrevet 26. februar 2007 Hvis du har en god grunn til at du må bruke din egen bil kan du få støtte til det også
winneboo Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. februar 2007 Virka som om jeg skulle få stønad selv om jeg bruker egen bil..jippi Ble bedt om å måle hvor mange mil det var hver vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå