Gå til innhold

gutten min trilla ner alle trappene i dag:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

i ettermidag trilla gutten vår på snart 3 ned alle trappene hjemma, hørte smerteskrik fra førsta steget og heilt te eg møtte han i gangen når an landa me hode neri flisene:(

han grein ei stond men gikk over ganske kjapt, eg passa på at an ikkje blei søvni elle kasta opp noen han ikkje gjorde, men nå den siste timen har an logge og grene i sengå si i periodar og når eg går inn holde han seg te hode... tenkte og stå opp me gjevne mellomrom i natt, men e veldi bekymra han trilla ner 12 trinn:(

e det no mer eg kan gjørra???

ville dokke ringt legevakten elle sett det an?

bekymra mamme!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei der!

Huff sånt er så fælt, kjenner det i hele kroppen, ble helt kald da jeg hørte om den toåringen i Bergen som datt ut vinduet fra tredje etg i dag!

Men det er jo samtidig et bevis på hvor ufattelig mye de tåler! Likevel ville jeg nok ringt legevakta og bare spurt hva de tenker om situasjonen - heller en gange for mye...

Skrevet

off ja skumle greier det alså!! utroli at det kan gå bra:)

eg ser det an litt te så ringe eg han ligge fortsatt og ynke seg stakkar!!!

takk for svar...:)

Skrevet

Jeg hadde garantert ringt.

RING.

Skrevet

har ringt legevakta, og kontor dama skulle snakke me lege og ringe meg opp off off

Skrevet

Uffa meg :o)

Bra du har ringt ja, tror nok garantert at jeg ville gjort det altså.

Får håpe alt går bra :o)

Skrevet

hei legen ringte og hu ville ha an inn te sjekk, har vert der nå og er kommet hjem..

det første gutten min gjorde var og møte legen me og spy ut heile seg og golvet på kontoret:(

hun sjekka han og syns han så fin ut,han hadde nok ein hjernerystelse, men hu fant også betenelse i det eina øyra så det e nok ein go kombinasjon av begge deler så nå har han fått pencilin og eg ska vekka an et par gonger i natt...

natta

Skrevet

hei ja det har gått kjempe bra i natt heldivis:)

han e i fin form i dag har ikkje klaga seg te øyrene heller så eg har min tvil te øyrebetennelsen......

men men

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...