Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Gutten min fyller 1 år neste lørdag, og eg lurer sånn på ka eg kan kjøpte til han som er litt spesielt? Han har da han trenge av ting og tang. Og ka ønsker man seg av andre?? Håper noken har gode tips til meg!
Ruske-Sara Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 Sine første par sko. Pekebøker Paraplytrille for å ha til korte turer og i butikker. Dyne i større størrelse
mammsen06 Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 Vi skal kjøpe "god stol" til tuppa vår i 1års presang. Det har de i alle varianter og prisklasser. Kjøpte det til eldste jenta og når ho var ett år. Og er det noko som har blitt mykje brukt så er det den stolen ho fikk. Vi har sett oss ut en på Bohus som vi skal kjøpe. Har sett at dei har rimeligere utgaver på blant anna JYSK. Ellers ønsker vi oss leikekjøkken frå besteforeldra, også det er i mange ulike størrelser og priser. Vi vil ikke ha det så stort for vi vil at ho skal ha det på rommet sitt. var og besøkte ei venninde en dag, de hadde kjøkken. Og det var det første lisjetuppa storma bort til, og der holdt ho seg mens vi var der. Ellers så ønsker vi alltid klær. No er det snart barnehagetid, så vi ønsker oss utstyr til barnehagen. Som regnklæt, støvler, ullklær, tøfler, matboks etc...
Luni og go'gutten =) Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Når gutten min blir 1 år så skal jeg kjøpe stol med navnet og fødselsdatoen hans påmalt ) Syns de er så fine, og rundt den alderen så er en stol sikkert kjempestas ) Titt inn på malurten.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå