~La luna~ Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Husker jeg leste noe om det å drikke/spise før ultralyd.. Skulle man drikke minst mulig, drikke noe søtt eller hva var det ? Noen tips? Skal på 3D ul i morgen..Ikke sikkert det har noe å si, men går jo ann å prøve KLem
*RutIetutt* Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Kan være lurt å drikke noe søtt og kaldt rett før sånn at nurket er våken og aktiv...ellers har jeg aldri hørt om noen begrensinger på hva en bør spise/drikke før ul...lykke til:o)
FruV Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 Du kommer sikkert til å bli litt skuffet.Var på 3d ul 16+3 og så jo nurket alt det der,men ble ikke noe særlig bra bilder. De sier man får best bilder fra uke 23 og oppover... Så satser på å bestille en ny time litt senere =) Bare pass på å ikke spise noe som gjør til at du får luft i magen... lykke til
~La luna~ Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2007 Okei, ja er jo litt tidlig.. Men på volvat her tok de fra uke 11. Men mulig vi blir litt skuffet ja.. dere får nok høre i morgen Grunnen var egentlig at jeg ikke hadde hørt hjertelyd, men så fant jm den på fredag, varte i 2sek da men.. Vi skal sikkert ha en ny time i uke 25 tror jeg. Er det noen her som har lagt ut bilder fra tidlig 3d ul ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå