Gå til innhold

Tror jeg kjente spark utvendig... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 17+2 og har vært litt usikker på om jeg harkjent liv i magen frem til nå. Tror egentlig at den rummlingen jeg har kjent har vært babyen, men har ikke helt stolt på meg selv... Men nå ikveld satt jeg å studerte magen litt og kjente etter liv, og da kjente jeg plutselig et kraftig spark (er ganske sikker på at det var det ja) like under navlen. Mannen min kom ilende til og la hånden sin på magen min og da kjente vi det begge to. Et kraftig spark.

Er det virkelig vanlig å kjenne det såååååååå tidlig? Kan ikke huskemed datteren min når jeg først kjente noe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trur det er veldig individuelt når ein kjenner liv, men du har jo vore gravid før, og då kjenner ein det ofte tidlegare. Eg kjente ikkje spark utanpå før eg var i slutten av veke 18 (18+4 kanskje?) - men eg er førstegangs. Kjente tydelege spark frå 18+0.

Men det er HERLEG å kjenne spark altså!! *hurra*

Skrevet

Jeg kjente spark utvendig sånn ca etter 18 fullgåtte, så det er sikkert mulig! Elsker å kjenne de sparkene, helt herlig. Men regner meg jeg kanskje går litt lei mot slutten :-)))))

Skrevet

Er 19+4 selv og kjente i går første tydelige spark fra utsiden. Det var en fantastisk følelse, men det ble med det ene sparket foreløpig. Så samboeren ble litt skuffet fordi han ikke fikk kjenne det. Men det er nok ikke lenge til neste mulighet dukker opp.

Skrevet

jeg har åsså kjent d de siste dagene-en slags rummling.. deilig altså!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...