Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Har lyst til å prøve å gi snuppa middagsglass, men lurer på om jeg må ta det steg for steg der også? Og med jeg det for hver ny type?
@nemone Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Jeg ga smaksprøve første gangen hun fikk middag og siden gjorde jeg ikke det, bare gikk rett på hvert nye glass. Gikk fint det. Men hun var ikke var for noe ift morsmelka (jeg kunne spise alt mulig uten at hun reagerte) så jeg regnet med at det gikk fint.
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Hei. Jeg gjorde det før, men fant ut at det kanskje ikke var noe poeng. Så da begynte jeg å gå rett over på nytt glass med nye smaker. Har gått fint det.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Nei, gir nytt uten smaksprøve. Favoritten her er mors lapskaus :-)
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 Ga egentlig aldri smaksprøver, gir henne nye glass hele tiden. Maten må være helt most og helst med tomatsaus:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå