Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Har lest en del innlegg på doktoronline om jenter som ikke har funnet ut at de er gravide før i 4/5/6 mnd.... Noen av dere her inne som har opplevd lignende? I så fall, hvordan fant dere ut at dere var gravide? Hva gjorde at dere ikke hadde mistanke om det? Takker for svar :-)
tjorven 1 Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Hadde en veninne som ikke fant det ut før lege sa se her med UL, da var hun 16 uker på vei. Hun hadde hatt mensen hele tiden, dratt på fylla som før liksom vært i disney land og tatt alt av halsbrekkende karuseller ol. Hun var ellers ikke kvalm trøtt eller noe annet, hadde faktisk brukt p-piller også... Tro det eller ei, gutten er 8 år i dag og frisk og sunn!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 Så godt det gikk bra da =) Men hva fikk henne til å gå til lege/ta UL??
oktoberjentene;) Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 Er ei jente her i byn jeg bor i som ikke ante at hun var gravid før hun skulle føde... kan virkelig ikke skjønne at det går an, men hun visste ikke altså... dro til legen med mage kramper, og da var fødselen i gang... hun å hadde mensen og levde livet som vanlig... hadde ikke noe særlig med mage heller.... kan ikke skjønne det, men helt sant!!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #5 Skrevet 25. februar 2007 Helt utrolig, men fascinerende at det er mulig :-)
baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 25. februar 2007 #6 Skrevet 25. februar 2007 Venninna mi jobbet på bar sammen med en jente som fant ut at hun var gravid da hun var 16-17 uker på vei.... Oppegående jente, men hadde bare ikke tatt signalene... Hun hadde ikke hatt mensen regelmessig på mange år, hadde en one-nigth stand med en kompis og vips var det skjedd. Hun var på avslutningsfest med jobben, hadde drukket en god del da en festdeltaker fant henne på liggende på do. Da hadde hun store smerter. Dama som fant henne var medisinstudent og fikk kjenne på magen. Hun kjente visst hva som var "gale" og fulgte henne på legevakta. Der ble graviditeten påvist. Ikke så kjekt å finne ut at man er så langt på vei og i tillegg være litt småfull.... Dagen etter fortalte hun kompisen (faren) og samme kveld kjente hun spark. Ble nok litt av en omstilling for henne, men de har klart seg supert og datteren er i dag 5 år og helt i orden Faren stillte opp gjennom hele svangerskapet og er vanlig pappa:) Egentlig en solskinnshistorie men er godt å vite at ting kan gå bra selv om det gjerne ser nokså svart og rotete ut!
@nne p@ l@nne Skrevet 25. februar 2007 #7 Skrevet 25. februar 2007 Ikke i dette svanger skapet, men et annet merket jeg ikke noe før jeg var ca 13 uker på vei. Jeg gikk på p-piller og hadde mensen. Dro til legen fordi jeg følte meg så trøtt og sliten, hadde et barn fra før av så jeg følte meg ganske dum når han foreslo en graviditetstest og den var positiv. Hadde vært så kvalm første gangen og det var jeg ikke nå. Bare trøtt liksom. Men hadde ingen misstanker siden jeg brukte P-piller. Mistet babyen uken etter at jeg fant det ut, vet ikke hvorfor men det er mulig det kom av P-pillene. Var egentlig ikke så ille for jeg hadde jo liksom ikke gått og ventet de ukene. Hadde vært verre å miste nå som jeg har vist om graviditeten tidlig. Ellers så tror jeg nok mange fortrenger det litt også fordi det kan være så vanskelig å forholde seg til virkligheten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå