Gå til innhold

2gangs gravid og plager m bekkenet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

flere som e gravid for andre gangog kjenner d tidlig i bekkenet?

eg får til tider kjempe stikkinger nedi skambeinet.. sånn som d va helt på slutten av forrige svangerskap. lillemor e 14mnd, så d e jo ikkje kjempe lenge sidn sist. tenkte kanskje d kunne være årsaken til dette?

Kanskje ikkje bekkenet e helt på plass igjen endå, eller e litt løst?

Noen som har peiling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig vanlig å få mer bekkenplager med nr 2. Jeg kjente bekkenløsningen allerede i uke 5. Ble gravid når 1 mann var 10 mnd, så det blir 2 tette her også! :o)

Skrevet

Begynt å kjenne det her oxo i uke snart i uke 15. Synes det er i tidligste laget. Kjenner det mest på kveldene

Skrevet

Jepp - hadde ikke problmemer med bekkenet forrige gang - denne gangen fikk jeg konstantert bl i uke 15....gutten min er to år.

Skrevet

Sist tok det lang tid før jeg kjente noe til bekkenplager.. Men nå begynte det å komme rundt uke 9-10..

Tuppa mi er 15 mnd nå så ikke så alt for lenge siden sist..

Skrevet

KJenner det godt men varierer fra dag til dag. Noe som hjelper veldig er å tøy musklaturen i bekken hofter og lår. Gjør underverker. fikk det anbefalt av kiropraktoren min. Får mere plager av knebøy, og andre bein øvelser samt å gå litt lengre turer. Er med på noe timer som heter Body Balance og de er fantastiske (noen øvelser er ikke gode som å stå med vekt på en fot) men yoga og flyt og pilates er trenings former i litt samme gat som jeg kan anbefale! Det er sånn at jeg nesten ikke kan gå en dag og etter en BB time er jeg nesten helt fin!!

Ofte er det mere bekken låsning enn løsning siden tøying hjelper så godt på disse plagene som går foran på skam beinet liksom

Skrevet

takker for svar, virker som dette e veldig vanlig:)

Eg hadde heller ingen bekkenplager med førstemann.

kjente d som sagt på slutten men d va jo like før fødselen.

eg e bare 12uker endå, så syns jo dette e altfor tidlig. satsa på d ikkje utvikla seg mer, men holde seg på dette stadiet.

har som en an skrev her mer ondt om kvelden.

ka øvelser kan vi gjøre for å bedre d?

Skrevet

Hadde ingen bekkenplager i første svangerskap, nå kjente jeg det rundt uke 16. Har ikke blitt helt satt ut av bekkenløsningen, men jobber redusert så jeg skal klare å komme meg hjem etter jobb.

Skrevet

Jeg fikk det tidligere denne gang jeg og. Men varierer veldig fra dag til dag. Men sist var det bare de to siste mnd. Lurer på om det MÅ bli værre, eller om det bare holder seg sånn som dette..? (er til å leve med ennå)..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...