@nne p@ l@nne Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Jeg er i uke 15 med tredje mann og synes jeg har kjent noe. Men ikke umulig at det bare er innbilling. Når kjente dere først liv, og hvis dere har flere har det vært noen forskjell?
endaeintrønder Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Kjent liv i uke 20 den her gangen,er 2 gangsfødende:) stemmer ikke helt dette med at når man har født før,så kjenner man liv tidligere,ihvertfall ikke her i gården:-) men kan godt hende du kjenner liv,mange som vistnok gjør det så tidlig!Det føltes som små dytt den her gangen!
Mamma Mirabell Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 hei. jeg kjente min nr to i uke 15, huske rikke når det var med førstemann dessverre
@nne p@ l@nne Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2007 Jeg kjente også senere med 2 en med 1 så vet at den teorien ikke stemmer helt
Gjest Skrevet 25. februar 2007 #5 Skrevet 25. februar 2007 Kjent noe de siste dagene og er 14 uker i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå