Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 eg har vært sammen med en gutt siden august fjor, han er 6 år eldre en meg og eg trodde han var mer voksen enn det han er. han har hele tiden prøvd å overskjøre meg og mine regler for sønnen min... viss eg sier klart og tydelig NEI så har han aldri hørt etter.. sier at eg må ha en god grunn viss eg skal si nei og at eg må utdype dette.. men eg mener når eg sier nei så er det nei.. og dette blir så slitsomt i lengden... føler meg helt misslykket og finner sikkert aldri en gutt som kan være en "pappa" for sønnen min. det som tok kaka her var da eksen hadde fått ny mobil og eg skulle bare se på den, gikk inn på meldingene hans og der hadde han med en gang sent melding til eksen sin med sitt nye nummer, den ene mld han sikkert hadde glemt å slette.. han har innrømmet at han har sent bare at han har fått nytt nummer.. men tror neppe d, han har vært rar hele uken.. ååå eg som hadde gledet meg til å være med han i helgen, eg hadde ikke sett han på en uke pga influensa... og så må han være så jævli dum å ta kontakt med henne... må bare si dette til noen, har ikke noen andre å si d til:(
Gjest Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Du får det nok bedre uten da...Hvis han ikke klarer la være å ha kontakt med eksen,er han jo ikke helt ferdig med henne da!Kanskje greit å være helt ferdig med en ting før man går inn i noe nytt da..
Snuppa! Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 Det høres jo ut som du har det bedre uten han da. Jeg hadde ikke orka å bli lei meg engang over en sånn fyr. Nei,du finner nok en som er bedre og passer bedre til deg og barnet ditt:)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 ja eg får håpe eg klarer alt bedre uten han.. men det er så rart liksom.. klør i hendene etter å ringe å spørre hvor han er...
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #5 Skrevet 25. februar 2007 Så lenge han bryr seg med hvordan du oppdrar ditt barn burde du holde deg langt unna han.Du skal ikke lete etter en pappa for sønnen din heller. Du skal lete etter mannen i ditt liv som kan støtte deg i din rolle som mor. Ikke før han har gjort seg fortjent til å få en "pappa" rolle skal han få det. Hold neste eventuelle kjæreste unna sønnen din til du er helt sikker på hans syns om oppdragelse o.l. Det er det værste man kan være uenig om når man har barn.... Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå