Yana Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 http://www.congocookbook.com/c0042.html Las innleggene om fufu og kjente det veldig godt igjen. Har prøvd mange ganger å lage tô, men mannen er aldri fornøyd.
ChaChi Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 her bruker mannen semulegryn til fofo'en sin. jeg bruker og følge med når han lager mat, for vil gjærne lære det, selv om jeg ikke spiser det selv;) men lurer på om den oppskriften der med sweet potatoe og planten er bedre enn semulegryn.. det må det jo være, siden semulegryn muligens er det værste som finnes;) så det tror jeg jammen meg jeg skal prøve:) takk for tips:)
kajak&Daniel Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 Syns semulegryn er kjempegodt jeg da:) Pleier å lage semulegrynsgrøt til meg selv til vanlig:) Så det kan han gjerne lage. Bare synd at jeg ikke liker alt det han spiser det sammen med....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå