Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Har en gutt på 8 mnd som de siste månedene ikke har vært spes glad i pupp, men vi har fått det til iallfall 3 ganger daglig. Men så... Min sambo og jeg har begge vært skikkelig dårlig med omgangssyken i 3 døgn, så lillegutt har vært hos min mor. Snakket med HS og de sa det ikke var krise om han fikk i seg mm på et par dager. Han fikk pupp på morgenen og litt på flaske iløpet av dagen. Nå som jeg er bedre forsøker jeg iherdig å innføre pupp igjen, men han nekter. Han bare biter og nekter å suge. Han vil kun ha på morgenen. Produksjonen er skikkelig dårlig, prøver å pumpe, men det kommer nada ( Så noen tips til å få han til å ta pupp igjen? Hvor lenge kan jeg evt bare amme om morgenen før det ikker er no særlig produksjon igjen? Og, bør jeg gi han tillegg? Drikker masse vann, så han får i seg nok væske tror jeg. Har forsøkt å gi han mme, men han vil ikke ha...
ukjent Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Jeg har ikke helt samme problem,men må kanskje slutte med amminga hvis bekkenet ikke blir bedre. Gutten min er også 8mnd, trapper ned nå med tanke på å slutte når han er ca 9mnd. Jeg ville helst ammet til han var rundt året, derfor er det synd. Likevel føler jeg at det er liten vits i å kjempe for amminga når gutten er såpass stor. Husk 8 mnd med amming er bra! Kanskje du skal være fornøyd med det.. ?HS her anbefaler mme morgen og kveld hvis ammeslutt.
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 Unnskyld for at jeg blander meg inn i diskursjonen, men hvorfor må du slutte pga bekkenet?? Har det en sammenheng.Har kjempevondt i bekkenet selv skjønner du...
ukjent Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 Hadde bekkenløsning under svangerskapet og fikk da høre at det kan komme tilbake under amming. Det har det gjort på meg. Bekkenløsning forårsakes av hormoner eks under amming og svangerskap.
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 25. februar 2007 #5 Skrevet 25. februar 2007 Ok, takk for svar, snek meg inn i tråden:-) Hadde bekkenløsning under svangerskap med nummer en, var bedre med nummer to, men da kom det etterpå. Det har det gjort denne gangen og - jeg klapper sammen om natta føles det som. Gjorde det i svangerskapet også, men mer plagsomt nå faktisk.- Har fått henvisning til fysioterapi. Vil gjerne amme en god stund til, siste babyen min dette, så da må jeg kanskje finne meg i litt smertte:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå