Gå til innhold

hvor mye bærer dere på gullungen:))????


mammafor2gang

Anbefalte innlegg

Bare lurer... det blir jo endel bæring, ihvertfall hjemme hos oss!!! Snuppa liker veeeldig godt å henge på skulder`n til mamma:) Lurer på å kjøpe meg en slynge eller bæresjal.... Noen som har erfaringer med dette???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bærer aldri for å få roa han, han roer seg like fort på armen i stolen...

Men vi har noen turer for å titte... :)) Han har store øyne når vi går på oppdagelsesferd i stua...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg var redd for.... :)) at jeg kanskje har gjort meg selv en bjørnetjeneste.... For min lille er nemlig veldig bestemt, og å sitte rolig er helt uaktuelt... huff... he,he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda er en del bæring her i huset også.. både for trøsting og på oppdagelsesreise.. er ikke gøy å sitte stille på fanget.. Kjøpt slynge men ikke fått den enda, er litt gåen i skuldre/armer etterhvert.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bærer endel. Hun liker å ligge og sitte og, men oppdagelsesferd er jo topp da :-) Kan anbefale peanut shell-slynga. Er veldig fornøyd med den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bærer en god del her også.. men bruker Baby Bjørnen når det blir for heavy ;) Og ellers er vi såvidt begynt å ta vippestolen i bruk nå. Liker seg i den, men aller helst skal hun sitte på fanget. Helt rart, hun er jo bare 11 uker. ;) Liker ikke å ligge i armkroken lenger, kun når hun er trøtt eller skal ha mat. Nå er det action som teller. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jenta vår liker også å henge over skuldrene mine, men er nødt for å akseptere (noe hun ikke gjør alltid) å måtte ligge mer enn det storebroren hennes måtte... har babybjørn som jeg av og til har henne i, godtar det i blant, du kan få gjort noe uten at jenta di må ev. ligge allene og er våken og ikke vil være allene.

jeg vil anbefale deg å kjøpe et bæresjal eller slynge, du bærer jenta samtidig som du har begge armene fri!!!

"PRØV DEN!!!"

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...