Gå til innhold

hvor mye bærer dere på gullungen:))????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer... det blir jo endel bæring, ihvertfall hjemme hos oss!!! Snuppa liker veeeldig godt å henge på skulder`n til mamma:) Lurer på å kjøpe meg en slynge eller bæresjal.... Noen som har erfaringer med dette???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bærer aldri for å få roa han, han roer seg like fort på armen i stolen...

Men vi har noen turer for å titte... :)) Han har store øyne når vi går på oppdagelsesferd i stua...

Skrevet

Det var det jeg var redd for.... :)) at jeg kanskje har gjort meg selv en bjørnetjeneste.... For min lille er nemlig veldig bestemt, og å sitte rolig er helt uaktuelt... huff... he,he

Skrevet

joda er en del bæring her i huset også.. både for trøsting og på oppdagelsesreise.. er ikke gøy å sitte stille på fanget.. Kjøpt slynge men ikke fått den enda, er litt gåen i skuldre/armer etterhvert.

Skrevet

Bærer endel. Hun liker å ligge og sitte og, men oppdagelsesferd er jo topp da :-) Kan anbefale peanut shell-slynga. Er veldig fornøyd med den!

Skrevet

Vi bærer en god del her også.. men bruker Baby Bjørnen når det blir for heavy ;) Og ellers er vi såvidt begynt å ta vippestolen i bruk nå. Liker seg i den, men aller helst skal hun sitte på fanget. Helt rart, hun er jo bare 11 uker. ;) Liker ikke å ligge i armkroken lenger, kun når hun er trøtt eller skal ha mat. Nå er det action som teller. ;)

Skrevet

jenta vår liker også å henge over skuldrene mine, men er nødt for å akseptere (noe hun ikke gjør alltid) å måtte ligge mer enn det storebroren hennes måtte... har babybjørn som jeg av og til har henne i, godtar det i blant, du kan få gjort noe uten at jenta di må ev. ligge allene og er våken og ikke vil være allene.

jeg vil anbefale deg å kjøpe et bæresjal eller slynge, du bærer jenta samtidig som du har begge armene fri!!!

"PRØV DEN!!!"

Klems

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...