Gå til innhold

Vet ikke hvordan...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp, jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å takle situasjonen med dama til mannen min. Jeg har 2 gutter. En på 3 og en på 9 mnd.

Mannen min fant ho da jeg gikk gravid med siste gang, og nå. Et halvt år etter separasjonen er de forlovet. Tok bare 2 mnd faktisk.

Men, saken er den at nå skal ho være stemamma for mine barn.

Har ikke noe imot ste foreldre generelt, men denne dama gikk med sterkt pågangsmot etter mannen min(sendte bilder av seg selv naken mens hun vasket) når hun visste at han ventet barn. Vel vitende om at det kunne ødelegge en familie og nå skal hun passe mine barn....

Dette er helvete på jord for meg. Hun fortjener ikke lykken det vil si å være med mine små...

Pluss at ho har en 2 åring selv, som ho er villig til å gi fra seg for å starte på nytt med min mann.( Besøk en gang i mnd bare)....

Er jeg veldig ego her eller?

Jeg blir kvalm ved tanken av å møte henne, men jeg må jo før eller siden... ( vet forresten godt at min mann har like mye skyld....)

"Hei, hyggelig å møte deg......." Når jeg tenker...

"Hei, din forbanna desperate hore..."

Måtte bare blåse ut litt!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt hva man skal si til sånt, men det er jo veldig forståelig at du ikke er særlig glad i henne og det burde jo din eks-mann forstå. Men juridisk sett kan du vel ikke nekte barnefaren å ha barna, fordi du ikke tåler trynet på den nye dama hans ? :-(

Kanskje dere kan ordne en slik løsning at du slipper å se henne i det minste, når barna likevel skal ha samvær med far ?

Skrevet

Du har din fulle rett til å nekte å møte henne.

Gjør det klart for barnefaren at han får hente og levere når han skal ha barna.

Oddsen for at forholdet deres varer er vel heller ikke særlig god? Hvis han stakk av fra deg, gjør han fort det samme med henne. Og hun finner seg nok snart en annen soon-to-be-daddy å sende bilder til?

Tenk i stedet på alt det fantastiske du har i livet ditt, og prøv å ikke la det gå innpå deg!

Skrevet

Jeg skjønner deg jævlig godt!

Hun har jo gått etter DIN mann, og stjålet en mann fra en gravid dame/ småbarnsmor. Bitch er hun!

Må være forferdelig for deg! Får helt vondt av å lese dette.

Personlig hadde jeg hatt store problemer med å takle denne nye kvinnen. At eksen din forlover seg SÅ fort er også dårlig og resektløst gjort overfor deg, synes jeg.

Du har all rett til å holde denne damen utenfor ditt liv og unna dine unger - i hvert fall nå!

Lykke til!

Skrevet

En ting er at hun som singel sender sånne bilder, en annen ting er at han ikke avviser henne. Og at han faktisk forlover seg 2 måneder etter seperasjon, når han har en liten baby. Sier ikke dette mye om en mann? Han burde virkelig jobbe for å få til et godt samarbeidsmiljø med deg, og det er en selvfølge at du slipper å forholde deg til henne med det første. Jeg hadde sagt klart fra til eksen min om at det ikke var aktuelt å ha noe med henne å gjøre med en gang, og at dere på dette området må ta tiden til hjelp.

Skrevet

Jeg vet at jeg ikke kan nekte noe, men jeg vil alltid lure på om de setter vekk ungene og prioriterer seg selv... de har jo ikke gjort noe annet så langt. Men jeg får bare holde meg unna og lage en best mulig hverdag for meg og guttene mine :)

Tusen takk for svar :)

Skrevet

Igjen, skulle gjerne skrevet til deg på profil, men.....

Herreminhatt for et patetisk menneske, sende bilder av seg selv nåken når hu vasker? Jeg blir faktisk flau på hennes vegne..... Men det hjelper jo ikke deg.

Min kjære ex hadde også ny kjernefamilie uka etter jeg flyttet ut. Barnet mitt fikk nye stesøsken på en-to-tre, og det var en svært sint liten gutt som kom hjem fra samvær. Det var foferdelig, men det roet seg etterhvert da. Men han får jo ikke den oppmerksomheten han trenger fra pappaen sin, når han må dele med to andre små, de er 5 og 7, vår er 2.

Jeg tror dessverre ikke disse mennene er i stnd til å se hva dde driver på med, og hva de utsetter barna sine for. JEG mener jo at mine.dine.våre forhold ikke er en dans på roser, og der de hopper inn i det, etter kort tid, vil de møte store utfordringer som ofte fører til brudd.

Så når du har kommet deg opp og ser fremover og hverdagen er strukturert osv, og er klar for å møte nye menn- da har du et helt annet grunnlag enn det han har nå, når ingenting er bearbeidet.

Litt rotete, men.....føler med deg!

Skrevet

Hvorfor gjør menn sånn?

Dumper dama, og STUPER inn i et nytt forhold uka etter?

Har sett SÅ mange eksempler på dette!!

Enten menn selv slår opp med dama eller blir dumpet, kaster de seg inn i nye forhold i rekordfart! Hvorfor gjør de det!?

TØR de ikke være alene? Kommer de ALLTID over et forhold mye raskere enn oss damer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...