Gå til innhold

Bowling...., er det ok i uke23?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager, jeg spør igjen.... Jeg finner ikke igjen svaret.... Er det bra eller skadelig å bowle på denne tiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tro du kan bowle så lenge det føles ok for deg!! :o)

Kulen veier vel ikke akkurat mer enn 10 kg? :o)

Neida, bevegelse er nok bare bra!!

Skrevet

Jeg var å bowlet på fredag, å det gikk bare bra:) Tok ikke de tyngste kulene da, men den tyngste jeg brukte var vel på 12 kilo. Jeg er i min 23 uke nå.

Skrevet

Bowlingkuler veier ikke 10 og 12 kg!! Vekten som står på kulene er målt i pund. Så en det står 12 på, veier ca 6 kg. De tyngste kulene, altså 16 pund, veier ikke mer enn 8 kg.

Bowling er ingen fare så lenge man er frisk

Skrevet

Miss Krølle!

He he..kanskje du skuffet noen nå? -De trodde jo at de var dobbelt så sterk, inntil du fortalte dem at kula bare veier halvparten! he he he

Skrevet

forjegang jeg var gravid bowlet jeg frem til siste slutt og det var med bekkenløsning. bare ikke prøv deg på de tyngste kulene og kjenn etter om kroppen reagerer. kos deg med bowlinga så lenge du orker :)

Skrevet

Lone 35!

Huff da.. da ble det jo litt feil! Men alle er uansett superkvinner her inne, så er sterke selv om de ikke kaster så tunge bowlingkuler :-p

Har fulgt litt med på historien din her inne .. Hvordan går det med deg? Deilig å komme hjem litt? Håper alt er bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...