Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 uuuu...noen som så dokumentaren om livet i livmora...så dere fødselen...auauau....stakkar dame...vart livredd...keisersnitt høres som et fint alternativ plutselig...
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Ikke bli skremt!! Det ser mye verre ut enn det føles, og det er virkelig verdt det!!! Vet ikke hvordan andre har hatt det, men jeg hadde vondest i åpningsfasen, pressriene var baer småtterier, kjente ikke engang når hodet kom ut. Mye verre å leve med smertene etter operasjon leenge etterpå!!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 He, he keisersnitt er tar det vist lengere tid og komme seg etter. Men skjønner hva du mener. Sønnen min lurte på om jeg lagde like mye støy når han ble født. he he tror jeg lagde mere en henne på tv:-)
Gjest Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 Har du sett at de har filma et keisersnitt.... det ser ille ut det..
2gutter&2jenter Skrevet 25. februar 2007 #5 Skrevet 25. februar 2007 Keisersnitt er nok ikke å anbefale pga komplikasjoner som kan oppstå senere, og det kan gjøre mer vondt. Da må man holde seg i ro i veldig lang tid etterpå, og tenk på de vonde stingene, huff... Noen timers hard jobbing, så er det over, og du er på beina neste dag. Dessuten har vi selektiv hukommelse, det utskilles et hormon som gjør at vi "glemmer" det vonde etter en stund. Men hvis man har skikkelig angst, vil det kanskje være aktuelt m. keisersnitt, men det er ikke noe man får uten videre.... Hverken leger eller jordmødre anbefaler det uten at det ligger noe medisinsk/psykologisk bak.
Gjest Skrevet 25. februar 2007 #6 Skrevet 25. februar 2007 Huff nei, eg kan ikkje tenkje meg keisersnitt altså! Håper inderleg at eg får føde vanleg og utan komplisjonar. Trur uansett ikkje det er vits i å grue seg på grunnlag av andre sine opplevingar, for kvar fødsel er ulik og det er umogleg å vite korleis din blir. Det er jo like stor sjanse for at den blir fantastisk som at den blir ille! Eg gler meg framleis eg
Linda med babymagen =) Skrevet 25. februar 2007 #7 Skrevet 25. februar 2007 Jeg er livredd!!!!=( MEn jeg har to sinnsykt grusomme og harde fødsler bak meg og det er 8 år siden sist....hjelp!!!
Gjest Skrevet 25. februar 2007 #8 Skrevet 25. februar 2007 Jeg hadde hastesnitt sist, og ønsker nå at det blir vanlig vaginal fødsel. Går glipp av så mye..Var helt rar av morfin i 2 dager, sovna og var ikke tilstede...
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 25. februar 2007 #9 Skrevet 25. februar 2007 jeg hadde hastesnitt sist jeg...var en helt grei opplevelse..var våken og alt...vil mye heller ha snitt igjen enn å gå gjennom det helvete jeg hadde først.....
Gjest Skrevet 25. februar 2007 #10 Skrevet 25. februar 2007 Etter en normal fødsel, og 1 hastesnitt har jeg bestemt meg for at jeg helst vil ha normal fødsel. Ja en fødsel er vond, men smertene forsvinner jo vanlivis fort etterpå da. Keisersnitt, da sliter en med såret og vondt lenge etterpå. Men jeg får mest sannsynlig ikke føde normalt denne gangen, så da må jeg jo bare godta det da
tjorven 1 Skrevet 25. februar 2007 #11 Skrevet 25. februar 2007 Jeg fødte samtidig som en veninne av meg og selv om jeg hadde ver i 51 timer og et helvete på slutten gleder jeg meg til å føde igjen!! Denne gangen skal det gå bedre. Veninnen min hadde keiser snitt og mens jeg var "frisk" i det ungen var ute brukte hun "LAAANG tid på å være grodd...Bedre for ungen også å bli født, om alt er normalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå