Jenny-penny Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 bryllupskake:o) stor gulerotkake og oreokake ala deli deluca, kladdkaka, brownies og en stor fruktkake. tror det skal holde. Viktig med mye snacs synes jeg da, nøtter, chips osv.
Gjest Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 kun bryllupskaka! blir kjip fest med gjester som har kakesprengte mager
Joikaboll@ Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 Tja.... blir hvertfall bryllupskaka, verdens beste, ostekake, svinekam, kransekake og iskake, sjokoladekake, kringle (husker ikke hva den heter)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #5 Skrevet 25. februar 2007 Bare bryllupskaka? Det hørtes kjipt ut... Vi skal ha en del kaker ved siden av, men vi skal ha fri bar så tror ikke det blir kjip fest med kakesprengte mager... Har du ikke råd til kaker kanskje?! Hva hvis ikke alle gjestene digger akkurat den kaka da?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #6 Skrevet 25. februar 2007 Hva slags kake er Svinekam? (Bare lurer, har ikke hørt om den)
Gjest Skrevet 25. februar 2007 #7 Skrevet 25. februar 2007 hjelper ikke med fri bar hvis man er kakesprengt. forundrer meg ikke at dere sirompa, umoderne kjerringer tror det er in med et voldsomt kakebord i bryllup... til info, det er faktisk meget ut.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #8 Skrevet 25. februar 2007 hehe de siste 4 bryllupene jeg har vært i har det bare vært bryllupskaka. man er ikkeder for å spise kake, det er faktisk ut!!
Gjest Skrevet 25. februar 2007 #9 Skrevet 25. februar 2007 råd til kaker? hva faen er problemet ditt? jeg ville ikke satt tenna mine i den kakesamlingen din om jeg var på sultegrensa engang, sikkert fulle av hår og brødsmuler
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #10 Skrevet 25. februar 2007 hva er problemet til hun som mener bring it ikke har råd til kaker...ærlig talt, trodde dette var et av de hyggelige forumene jeg.
Moderator Hannah Skrevet 25. februar 2007 #11 Skrevet 25. februar 2007 Det er unødvendig å forsure debatten med slike utsagn om andre brukere.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #12 Skrevet 25. februar 2007 Skal ha alle mulige kaker, har mange tanter som ønsker å bake kake til bryllupet. Blir ca. 10 kaker utenom brudekaka...
Joikaboll@ Skrevet 25. februar 2007 #13 Skrevet 25. februar 2007 Kaka har flere navn, men jeg husker ikke dem nå selvfølgelig. Men det er en rullekake med krem inni og karamellsaus over. Min favoritt nr 2
78brud Skrevet 26. februar 2007 #14 Skrevet 26. februar 2007 Den rullekaka høres veldig god ut, er det noen som har oppskriften på den til meg? Vi kommer nok til å ha bryllupskaken og 2-3 andre tror jeg...
sussa4 Skrevet 26. februar 2007 #15 Skrevet 26. februar 2007 Vi skal ha bryllupskaka , skypanne m gulrotkake og en sort til (vet ikke hvilken) Mer enn nok.. Folk er ikke kakemonser slik som for 20 år siden. Litt snacks i tillegg så har men det man trenger
#Troika# Skrevet 26. februar 2007 #16 Skrevet 26. februar 2007 Tror ikke man trenger så mange kaker, nei. Var i bryllup ifjor, og det var igjen sykt mye kake etter at festen var over. Men jeg har, som ei anna ei her inne skrev, mange bakeglade tanter, så de skal få lage det de vil. Men tror ikke det trengs ca en kake pr mann, for å si det sånn. Vi skal ikke engang ha bryllupskake heller vi. Skal få svigermor, (hun er kjempeflink), til å bake ei hjemmesnekra ei. Sparer sikkert noen tusen på det også. Og forresten; folk må få gjøre det akkurat som de vil i sitt byllup!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå