hadabeautifulbabyboy;) Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Gjerne på nett. Kunne tenkt meg noen med åpen tå, oxo må de helst være i ivory.
hadabeautifulbabyboy;) Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2007 39 bruker jeg til vanlig.
Jenny-penny Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 på denne nettsiden er alle sko slik at de kan farges slik du vil. vet ikke hva du synes er billig jeg? http://www.bellissimabridalshoes.com/ de har fått inn del fine sko som kan brukes i bryllup på Bianco.
hadabeautifulbabyboy;) Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2007 Ahhh, ja! der var det masse fint! men har du erfaring med å handle derfra? litt skummelt... fra utlandet å greier...
Jenny-penny Skrevet 25. februar 2007 #6 Skrevet 25. februar 2007 tror jeg tar sjensen, siden det er det eneste stedet jeg har funnet noen jeg liker. Fant linken på sol.no så da regner jeg med det er ett trygt firma:o) og greit siden skoene kan farges etter kjolen. kan jo bare farge de sorte og bruke de som selskapssko siden!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #7 Skrevet 25. februar 2007 Hei, jeg gikk inn på belissimo, og fant skoene jeg ser etter. Men så ser jeg at de ikke sender til Norge! Kjiiiipt!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #8 Skrevet 25. februar 2007 prøv www.myus.com, for å få videresendt fra usa - koster vel litt men har du funnet drømmeskoene....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå