Gå til innhold

Tube kjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gått med en sånn kjole en hel kveld? Sklir den ned? Jeg er en dame me noen overflødige kilo... er så bekymret....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke gått med en sånn personlig, men venninnen min hadde en da hun giftet seg. Hun er liten og tynn, og hun slet litt med at den skled ned. Grunnen til dette var at hun hadde et litt glatt korsett under som kjolen skled på, men noe stort problem var det ikke. Unngå derfor glatt undertøy under + sikre deg med partytape - fås bl.a. kjøpt på H&M. Funker veldig bra så lenge du ikke svetter alt for mye.... Jeg brukte det på min "forloverkjole" så ikke utringingen skulle skli ut...

Skrevet

Min sydame anbefalte meg ikke ta av stroppene på kjolen min, fordi mange hadde angret på det etterpå. Problemet er vel at vi har en liten tendens til å gå å dra i kjolen selvom den ikke glir ned. Det er ikke så pent.....

Ville prøvd kjolen og hoppet litt rundt så ser du hva som skjer og om du klarer å la være å dra den opp hele tiden...

lykke til :)

Skrevet

Var tenkt å ha på en sånn tv-shop hold in sak... håper ikke at den gjør at kjolen sklir ned...væee...

Skrevet

skal du ha tube kjole kan det være lurt å ha snøring i ryggen, for da kan du stramme kjolen i løpet av kvelden, det kan du ikke viss du bare har glidelås.

Og ellers ikke "hips" på kjolen. Som en annen sier her er det lite pent.

Skrevet

Jeg skal ha en sånn når jeg gifter meg. Den holder seg godt på plass og vil ikke skli ned -garantert. Kommer kanskje an på hvordan overdelene er, stivhet o.l? Min er ikke spesielt stiv, men den er utrooolig fin og sitter som støpt. Kjempefornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...