Gjest Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Hæææ? Liste?! Den derre "superfritidsproblemlisten"? *snoooke*
Murmeline Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2007 Jepp, den ja! Hvordan gikk det i går? Var det kos? Fått tenkt litt? Må opp å amme litt tror jeg, men er straks tilbake:)
Gjest Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 Huffe dah, jeg fant den nå... Nei, dette går jo bare ikke, jeg må avdibbes umiddelbart! *urk* Hehe...
Murmeline Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2007 Hvordan står det til med tannebissene? Må snart på avdibbingsklinikk jeg og. Nå sitter vi i hver vår sofa med hele tre bærbare, heldigvis bare en med dib da;)
Gjest Skrevet 25. februar 2007 #6 Skrevet 25. februar 2007 Tannebissen er der den;) Kjenner toppen på den andre også nå, men klarer liksom ikke se dem, alltid fingre eller tunge eller noe i veien. Mamma vil se:( Hehe... Jeg tror det skal bli bra med treff jeg så har jeg litt annet å gjøre enn å sitte her og glo. Gjør jo snart ikke annet føler jeg, og det er jo klin dødt her inne, skjer ingenting... zzzz... Neeeei, skal man finne på for noe annet når man sitter hjemme alene da? Rydde liksom:p Hahahahha. (kanskje jeg faktisk burde gjort det???) Blablabla, pjattpjattpjatt... Var veldig kos å ha beste her i går. Satt i beinkroken og så The Guardian... Digg med noen man er så komfortabel med at man bare kan sitte uten å si noenting. *glad i beste min* Oooo, også liker ikke han svigersøstrene heller, ikke bestevenninna mi heller, så jeg leder:p Haha...
Murmeline Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. februar 2007 Æsj,så ikke svaret ditt før nå. Sitter og lager hjemmeside/ser på tv/dibber.. må finne loppekassa nå, men kjenner jeg oss rett prates vi vel snart igjen:) Nattinatt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå