Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med gode tips til hårprodukter og kammer til blandingshår.

Las i et anna innlegg om den shampoen en kan bestille i USA, er den tåresikker? Er det vondt å få den i øynene?

Noen som har tips til gode shampoer en kan kjøpe i Oslo, som passer til barn under tre år? Gjerne kom med adresser til butikker og ca pris.

Det eldste barnet mitt har hår som er krusa og står rett ut, legger seg ikke nedover. Men hårstråa er svært tynne og myke sammenligna med mannen min sitt hår, Dette gjør at det floker seg ekstremt lett.

Den yngste har enda ikke en eneste krøll. Noen andre som har mix barn uten krøller? Eller har barn som er født uten krøller og har fått det senere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min hadde helt slett hår da han ble født, og jeg spurte om det inne her. Det jeg fikk som svar da, er at det antakeligvis kommer til å krølle seg senere, da det har gjort det hos andre.. Han er nå 4 mnd, og har fremdeles slett hår, men når håret hans blir vått, blir det litt krøller i det, så regner med de kommer etterhvert...

Skrevet

Jeg kjenner et bar på 1 år uten en eneste tegn til krøll. Heller ikke i vått hår.

Skrevet

tuppa var født med helt stritt hår, nå er hun 3 mnder og har litt krøll, men ikke så mye. når hun har vått hår krøller håret seg, og regner med hun får mer krøller etter hvert også:)

Skrevet

De produktene jeg la inn link på tror jeg kanskje svir litt i øynene, men jeg vet ikke sikkert.

Jeg har store problemer med å få Tobias til å forstå at han skal løfte hodet bakover sånn at han verken får vann eller såpe i ansiktet når vi skyller det ut. Han griner/sutrer litt uansett om jeg bruker Natusan barneshampo, MixedChicks eller bare vann i håret hans.

Jeg vasker kun håret hans 1 gang i uka med shampo og balsam, med mindre det er behov for mer. Resten av gangene skylder vi godt med vann, men avslutter med leave-in balsam.

Tobias var født med rett hår, men fikk litt fall i det når det ble vått. "Kjæresten" hans i bhg har helt rett hår, store søstra begynner å få litt krøller. Men de har alltid hatt kort hår. De har somalisk mor og norsk far.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...