enlitenen Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Skal en ha med en oversikt over hvem som sitter hvor? Er det ikke nok med bordkort? Er det for at gjestene dkal vite hvem de andre er? eller? oen som kan forklare?
Amy85 Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Kommer nok litt an på hvor mange gjester man skal ha. Skal man ha 30-40 gjester trenger man nok ikke, men over 100 ville jeg nok hatt kart. Så slipper gjestene å gå rundt fra plass til plass å lete etter navnet sitt.
enlitenen Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2007 ok, skal ha ca.80 gjester, kanskje jeg får lage en oversikt. Er det et program på dataen som passer å bruke? Word eller power point? noen erfaringer?
nancy79 Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 jeg var i et bryllup der d stod litt om hver enkelt hvor de kjente oss fra og hvor vi skulle sitte, Det var utrolig greit. Ble litt kjent med de andre på den måten.
enlitenen Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2007 Det hørtes utrolig greit ut! Kanskje jeg skulle ha laget til noe sånt!
nancy79 Skrevet 25. februar 2007 #6 Skrevet 25. februar 2007 ja det var veldig greit. for stort sett har en hørt mange av navnene før og det er litt lettere å få plassert et ansikt til. De hadde lagt et ark med oversikt over bordet på en side, menyen på en og presentasjonenen av oss på en side.
♥Snulder Skrevet 25. februar 2007 #7 Skrevet 25. februar 2007 Hei! Jeg bruker denne svenske siden til både laging av bordplasseringskart og gjesteliste: http://www.brollopstorget.se/Brudpar/intro_bordsplacering.php
Fantorangen Skrevet 26. februar 2007 #8 Skrevet 26. februar 2007 Vi skal gjøre en ting som jeg synes er morsomt: Utenfor lokalet lager vi et stort bordkart - det er vanlig der vi skal holde bryllupet. Men på bordet skal vi ha bilder av hver person i stedet for navn (kanskje navn også på baksiden, om noen er usikre...). I tillegg skal vi lage en oversikt med hvem hver person er og bildene i tillegg. :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå