Gå til innhold

Støttestrømper..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte med støttestrømper på apoteket i str 40-41 (Bruker 38)

Åh, fy så trange de var...Jeg hadde merker etter dem til dagen etter +

at jeg fikk sprengte blodkar/blåmerker oppe på lårene !!

Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte 39-40, bruker det i sko også. De er veldig trange ja, men jeg får mindre merker av de enn av vanlige sokker! Jeg digger dem faktisk. Merker at blodomlåpet er mye bedre!

Skrevet

Hmm..merkelig..Jeg får mer merker av dem en vanlige sokker...:(

Skrevet

brukte det sist eg var gravid (har ikkje kommt så langt no...) kan ikkje hugse at eg fekk merker av dei, kanskje litt øverst på leggen kanskje? Men det er viktig at dei er heilt glatte, at det ikkje er rynker på dei oppover foten...

Skrevet

det er viktig at de ikke slutter for langt nede på beinet dersom du har anlegg for åreknuter lengre opp... Jeg brukte kne-støttestrømper sist svangerskap og endte opp med en vond og stor åreknute like over kneet. Den ble betraktlig mindre vond etter at jeg gikk over til støttestrømper som går helt opp til toppen av låret.

Skrevet

Hei!

Hvis du går til en banagist (vet ikke hvordan d skrives;) ) F.eks Medicas, så hjelper de deg å finne en strømpe som passer! Vi har jo alle forskjellig tykkelse på leggene selv om man kanskje bruker samme skostørrelse.

Da jeg gikk gravid med min første, gikk jeg til en slik butikk, og de målte ut hvilken størrelse jeg passet. De opererte med en sko-størrelse og en legg-størrelse. :)

Lykke til!

Skrevet

det kan nok være fordi str dere ser er ant cm du er på det tykkeste på leggen.. du har sikkert forliten str.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...