Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Ingen som merket at jeg hadde gått tom for melk... Brukte mm fra frysern. Smakte ingen forskjell, og det tror jeg ikke gjestene mine merket heller... HI hi
moo Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Kanskje du har styrket immunforsvaret deres litt fremover? Er det sant? Jeg vet at folk sier slikt på tull, men jeg tviler på at de fleste hadde gjort det altså!
Gjest Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 Mmmmmmmmmm, det hørtes godt ut.Synd du ikke inviterte meg... *grøss*
Elimie :-) Skrevet 25. februar 2007 #5 Skrevet 25. februar 2007 du tuller nå håper jeg!?!??!?!!??!?!?!?!?! Æsj.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #7 Skrevet 25. februar 2007 Æsj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Serverer du fiskegrateng til gjester?????????????? Hadde blitt sååååå skuffet hvis jeg hadde fått det i besøk. Det med mm gidder jedg ikke kommentere, for regner med at det er tull. Ingen er vel så ekle?
moo Skrevet 25. februar 2007 #8 Skrevet 25. februar 2007 Hva i all verden er feil med å servere hjemmelaget fiskegrateng til gjester?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #9 Skrevet 25. februar 2007 Mulig den hjemmelagede fiskegratengen ikke fallt i smak, men vaflene mine vil du vel smake på??
Gjest Skrevet 25. februar 2007 #10 Skrevet 25. februar 2007 Enig med deg. Hjemmelaget fiske-grateng er jo digg. Men jeg hadde nok sagt ifra på forhånd i tilfelle de ikke likte fisk. MEN det med mm er helt uakseptabelt. Håper inderlig det er en praktical joke el hva det nå heter.......
Fødemaskinen Skrevet 25. februar 2007 #11 Skrevet 25. februar 2007 Greit, jeg innrømmer det. Jeg kjeder meg og er en syk, syk kvinne. Unnskyld..
Gjest Skrevet 25. februar 2007 #12 Skrevet 25. februar 2007 hehehe, du må skrive en tilgivelsessøknad og sende til ekkelkommisjonen. Svar gis som regel innen 4 måneder..;P
Duddlidu Skrevet 25. februar 2007 #13 Skrevet 25. februar 2007 Nå blir jeg sikkert halshugget her, men hvorfor er det så veldig forferdelig ille å drikke/spise morsmelk, som faktisk er laget av og for mennesker.... Når vi uten å blunke drikker/spiser melk som kommer fra puppene til kua? som egentlig er beregnet på kalven. Det er vel igrunn teoretisk hakket værre å drikke kumelk?
allergibarn Skrevet 25. februar 2007 #14 Skrevet 25. februar 2007 nå er jo kumelken vi drikker pastaurisert da, jeg ville ikke drukket rå-melk fra kua heller !!!
Gjest Skrevet 25. februar 2007 #15 Skrevet 25. februar 2007 Joda, skjønner tankegangen men det blir litt "kroppsvæsker"ekkelt synes jeg..Får samme frysningene av å tenke på det som på å drikke spytt, tiss og utflod....
Guttemamma til tusen :) Skrevet 25. februar 2007 #16 Skrevet 25. februar 2007 litt på kanten sweet amber?? hehe, så når du gir ditt barn morsmelk..tenker du samme tanker da?? nei, jeg grøsser selv med tanken på å drikke morsmelk.. den tilhører liksom barna den... om den hadde vært pasturisert eller ikke!!
Gjest Skrevet 25. februar 2007 #17 Skrevet 25. februar 2007 Nei, jeg gjorde ikke det når jeg amma.. Jada, jeg er rar, men er sikkert ikke den eneste som får litt kroppsvæskeassosiasjoner. (joda, ikke så gjennomtenkt å sammenligne med det jeg gjorde men noenganger går fingra mine fortere enn jeg har godt av... )
Duddlidu Skrevet 25. februar 2007 #18 Skrevet 25. februar 2007 Æsj, den var på kanten ja! Ville nå mye heller drukket mm enn resten av det du ramser opp!! Dessuten er vel kumelk like mye kroppsvæsker fra kua, enten den er pasteurisert eller ikke. Mm er vel noe av det reneste eller? Men for all del.. skal ikke be deg drikke noe av det jeg altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå