Gå til innhold

lyst på en til baby...

Anbefalte innlegg

Skrevet

lillejenten er 3.5 mnd og jeg kjenner jeg har lyst på en til ganske snart. herlighet, tørr ikke si det til mannen, han tror sikkert jeg er gal..;) fødselen var lang og grusom og jeg lovet meg selv at aldri mer og jeg syntes til tider det er veldig slitsomt men likevel, JEG VIL HA EN TIL!!!

hun er nemlig så nydelig og vakker og ting skjer hele tiden så jeg gleder meg til forhåpentligvis å oppleve det igjen;)

hehe

velger å være

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10 mndr siden jeg fikk nr to. Jeg trodde aldri jeg skulle få lyst på nr 3. Men jeg er fryktelig baby-syk. Så til sommeren setter vi i gang igjen.

Sprøtt hvor fort man glemmer alt det vonde og slitsomme.

Lykke til videre!

Skrevet

Hehe,godt å se at jeg ikke er alene:p!

Har ei tulle på 10 mnder,og er 3 mnder på vei med nr.2=)

Gleder meg!!!!!

Skrevet

*grøss* jeg tenkte også sånn når baby var på den alderen og var rolig og sov masse. Nå er han seks mnd og jeg grøsser ved tanken på flere babyer........ Nå begynner virkelig søvnmangelen å gjøre seg gjeldende etter å ha ammet og ammet i seks mnd på natta, fått tenner, vært syke og generelt vært urolige på natta.....

Min høyre fot for en god natts søvn!!

Skrevet

Jeg kjenner følelsen. Nå er smurfen snart 15 måneder og jeg er gravid med nestemann. :o)

15+1

Skrevet

Akkurat sånn følte jeg også det når babyen var rundt den alderen. Nå er han snart 10 mnd. og jeg er ikke så babysyk lenger. Har mer enn nok med nysgjerrigper her....hehe

Skrevet

du er ikke alene jeg har en på 9 mnd og jeg og mannen min skal bynne nå...litt tili syns noen men d bryr jeg meg ikke noe om...har vært babysyk no siden gutten min var 3-4 mnd gammel så no klarer jeg ikke å vente lenger...jeg gleder meg veldi + at de vil ha sånn glede av verandre når de blir større å sjalusi tenker jeg ikke på heller for d er va du legger opp til selv

Skrevet

jeg ønsker meg også fler, min er 3 mnd.

mannen min vil ikke ha fler vi har to iog han syntes det er nok. men jeg vil ha mange barn og da er jo ikke en til å forda. vil jo ha minst et par til jeg da. men hvertfall en til.

dumme dumme mannen min som ikke vil ha flere barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...