MM med spire Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Dere som gir sviskesaft til deres små, hvor mye og hvor ofte gir dere??? Han er 8 uker, og får kun mme. Presser til han hyler nesten hele dagen.. Ble anbefalt sviskesaft i stedet for malt....
Amabolla Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 nå er mi snart ett halvt år- men når hun hadde luft i magen rundt 8 uker så ga vi en teskje sviskesaft. Jeg ammer, men de gangene hun fikk mme så blandet jeg inn en t-skje ca. Syntes malt fungerte likebra som sviske.
Nicita73 Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 Min gutt på 4 mnd. har begynt med grøt nå, jeg gir han 1 teskje sviskesaft før grøtmåltidene, samt at jeg har en kvart teskje malt i hver flaske med mme.
Murmeline Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 Ble du virkelig anbefalt sviskesaft v 8 ukers alder? Trodde ikke tarmen var klar før 4 mnd jeg (det står jo 4mnd på sviskeglassene..). Selv fikk jeg "lov" til å gi litt utvannet sviskesaft da jenta mi var 2,5 mnd pga forstoppelse og magevondt. Har du forresten prøvd olje? Det skal funke fint, spes til mme-barn, det virker som glidemiddel i tarmene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå