Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Er det vanlig/normalt at kvinnen hyler når hun får orgasme? Jeg hyler nemlig ikke, men her om dagen sa mannen min at eksen hadde gjort det, hvilket førte til 1: jeg begynte å tenke på de to i sengen igjen, hvilket jeg egentlig hadde sluttet å tenke på for lengst (sjalusiproblemer i starten av forholdet) 2: jeg begynte å lure på om det er unormalt å ikke skrike når man får orgasme...?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Du burde avfeiet det med at eksen hans hylte vel fordi hun ikke hadde noe bedre å sammenlikne med. Og deretter nektet å snakke mer om den saken, bortsett fra at du er fornøyd med gubben, og ikke tenker på å sammenlikne ham med noen. :-)
-Hengebuksvinet- Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 Synes hyling høres litt tilgjort jeg, men lager nok en del lyd selv. Jeg hadde nok sagt som hun over her, at hun hylte nok fordi hun ikke hadde noe bedre å sammenligne med. He he.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 For det første: å snakke om sex med xèn er tabu. Er ganske sikker på at hu skreik fordi hun syns det var fælt Neida, om man lager lyd er helt individuelt
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #5 Skrevet 25. februar 2007 Jeg synes han legger opp til at du skal bli sjalu. Hvorfor i all verden drar han det temaet opp? For å gjøre deg usikker? Når det er sagt, så hyler noen og noen ikke! Tror vel ikke akkurat at det er noe mål for hvor bra man har det seksuelt! Dersom du har det bra med ham seksuelt, så prøv å skyve bort disse tanker. Ellers ødelegger det sekslivet ditt!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #6 Skrevet 25. februar 2007 Jeg er enig med anonym over! Du vet at menn ikke drar op slike tema sant? Min mann er ikke særlig taktisk av seg han heller, men akkurat det vet han!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #7 Skrevet 25. februar 2007 Si til han at den dagen han tilfredsstiller deg nok, skal du skrike . Han fortjener det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå