Gå til innhold

Hotell Norge i Kr-sand

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tenkt å ha bryllupsfesten der eller kjenner noen som har hatt den der? Jeg vurderer stedet, men har desverre ikke mulighet til å stikke innom enda da jeg bor i Oslo. Noen som kan fortelle meg om stedet? Evt. andre steder i Kr-sand de vil anbefale for en bryllupsfest?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia!

Kjenner noen som har vært der i bryllup to ganger,

senest sist lørdag(?). Har bare hørt om maten.

Den er visst veldig finurlig og flott, men man blir IKKE mett

av den. Man får en liten potet og en kjøttbit liksom...

Skrevet

Hei! Vi skal feire bryllup på Ernst i Kristiansand (Clarion hotel Ernst). Sendte rundt forespørsel til flere hoteller, og det sto vel egentlig mellom Ernst og Hotel Norge. Vi syntes vi fikk bedre service hos Ernst, så derfor valgte vi dette hotellet. Har vært på omvisning der, og syns det så veldig bra ut! Vi skal ha et lite selskap da, vet ikke hvor mange der blir? Men de har i hvert fall speilsalen med plass til store selskap, veldig fin!

Skrevet

Regner med vi bli max 50 gjester. Kan du si noe om stilen på Ernst contra Hotel Norge? Farger, moderne, eldre stil, tepper på gulvene og sånt? Hadde vært supert om du kunne!

Skrevet

Hm... Jeg har aldri vært inne på Hotel Norge da, bare gått forbi. Mitt inntrykk er vel at Hotel Norge kanskje er litt mer moderne, mens Ernst er litt mer klassisk? Hvis en kan si det sånn.... Jeg syns at speilsalen på Ernst ser veldig fin ut. Masse speil på veggene, store lysekroner, vakre vegger og tak med utsmykninger. Lyse farger. Hvis du sender mail til de to hotellene, så kan det jo være de kan sende deg noen bilder? Har en brosjyre fra Ernst her, det står at hotellet har historie helt tilbake til 1858.

Skrevet

Takk, takk! Vi satser på bryllup 31 mai 2008 - så enda god tid til å finne det "perfekte" lokalet :-)

Skrevet

Er ikke det et alkoholfritt hotel? Hvis det har noe å si...

Har bodd der en natt, uten at jeg synes det var så fryktelig hyggelig der... Ligger rett ovenfor Kick (utested) også... Ellers synes jeg Ernst er myyyye finere. Eller hva med Bølgen og Moi nede på fiskebrygga? Går det an?

Et vennepar av meg giftet seg på "klubben", rett ovenfor kinoen, utrolig flott, men kanskje litt stort til 50.

Skrevet

Jeg er enig i at Enst er mye finere enn Hotel Norge. Hyggeligere betjening og billigere er det også

Skrevet

Caledonien og også kjempe fint:) Søstra mi hadde bryllupsfesten der:) Var kjempe fint og utrolig greit å være der:)

Skrevet

Hotel Norge pleide å være alkoholfritt, men er ikke det nå lenger. De har nok måttet endre den profilen ja. Har fått tittet på en del bilder nå, og synes Ernst ser finest ut, men vet at Hotel Norge har noen av Norges beste kokker - bare synd gjestene går sultne fra bordet som jeg hører rykter om her... Caledonien må jeg innrømme at jeg ikke liker. Var i bryllup der selv for 2 år siden og likte ikke lokalet, samt at maten var smakløs. Men - dette kan jo ha endret seg siden jeg var der. Så må nok sjekke der også for sikkerhetsskyld. Ellers vurderes Strandpromenaden også - men det er jo ikke hotell da. Noen som kjenner til dette lokalet, dvs har vært der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...