Tibra Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Bare lurer... er selv ikke så flink til det, det har til nå gått mest i middagsglass (småtten er 9 mnd). Er først nettopp han virkelig har begynt å like middag (likte hverken hjemmelaget, eller glass, bare noen få fra småfolk og hipp som funka). Tar dere av noe av ingrediensene fra deres middag og lager til småttisene isåfall? Er ganske mye av det som jeg lager til meg selv som feks inneholder kraft fra terning, og det er det jo mye salt i, så det går vel ikke å ha i barnematen...Føler at mye av det jeg spiser på en eller annen måte inneholder en del salt (som ikke kan fjernes ved bare å la være å salte maten). Hvordan gjør dere det? Blander noen av ingrediensene med mme feks?
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Jeg lager egen middag til Lukas. Lager til ca 7 dager, fryser det. Det er veldig enkelt
Gjest Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 Jeg har heller ikke vært så veldig flink, men de gangene jeg har laget har jeg laget egen mat til han, så det ikke blir salt. Har laget grønnsaksmos noen ganger, men nå sist laget jeg med kjøtt og da lagde jeg for ca 5 måltider. Det var jo veldig enkelt, så skal prøve å gjøre det oftere.
gutt060606&jente010110 Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 lager masse mat til han og fryser ned eg.har hendt han har fått det me spiser. tar heller å krydre maten etter at han har fått det han skal ha.
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 25. februar 2007 #5 Skrevet 25. februar 2007 Nei, vi er ikke så veldig flink til det. Går mest i middagsglass. Det blir liksom med fiskeboller i hvit saus, vi spiser ikke så mye som jeg føler kan bli babymat enda..hun er 8 mnd. Har laget litt middag til henne og fryst ned men synes det er litt vanskelig også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå