Gå til innhold

Æsj, dårlig samvittighet i dag :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ute i går og var IKKE snill pike :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, for å si det sånn: Rotet ikke bare med en miltær jeg traff :-( Huff, kommer til å gnage meg det her :-/

Skrevet

huff da.. men gjort er gjort.. ikke mye du kan gjøre med det nå..

Skrevet

litt trigger happy her;)

en kan ikke gå rundt og gnage på det en ikke kan gjøre noe med, da hadde man blitt bra gæærn tilslutt!

Skrevet

Ja, det er du sjøl som skal leve med det videre. Ikke gøy kan jeg tenke meg.

Skrevet

stakkars deg.

once a cheater always a cheater!!

men det er jo værst for samvittigheten...aldri om jeg hadde klart å leve med den!!!

Skrevet

du over her som sir

once a cheater always a cheater!!

så på dr phil her om dagen å da kom det opp.. å det stemme IKKE

til hi.. uff.. vel alle kan gjøre feil men man kan prøve så god man kan å rette opp i det! gjort e gjort.. kommer ikke så langt med det..

Skrevet

så hun må ha vært utro da? fordi hun sier hun ikke har vært snill pike?

gudene skal vite at jeg heller ikke har vært bare snill pike, men jeg var singel da jeg våknet opp dagen derpå og tenkte; "faan gjorde jeg det for da??? sleeeem pike;)" og det kan det jo godt hende HI er.. singel altså..

Skrevet

Ja, hun har vel ikke sagt at hun har kjæreste`??

Skrevet

Hvor gamle er guttene i militæret?

Skrevet

Har sambo og sønn på 5 mnd. :-/

Skrevet

huff huff.... tenker du har en fæl dag i dag...

kanskje du bør snakke med samboeren din om dette. det hjeper derg nok.

masse lykke til

Skrevet

Syns du kan holde det for deg selv.Hvorfor skal hun si det til samboeren? Får å lette på skyld følelsen sin? Nei,gjort er gjort.Hva du tenker om det nå syns jeg du kan holde for deg selv!

Skrevet

Mari81 fikk lukas.....

Det må jo bare være du som er HI her,ikke sant?!

Skrevet

akkurat det jeg ville si.. hold det for deg selv. om det var en engangsforetreelse, og bare en dum feil du gjorde, så trenger ikke sambo vite det.

Nå gnager det deg. om du forteller det til sambo og han ikke forlater deg pga det så, vil det gnage på dere begge.

Mener det er egoistisk og fortelle om et feiltrinn samboeren aldri får vite om en ikke forteller det. man gjør det bare for og lette sin egen samvittighet, når det er en selv som fortjener og ha det jævlig, ikke samboeren.

Skrevet

Vil bare s til deg at jeg syns du skal holde det for deg selv, som andre her skriver :-)

Du anonym: Hadde jo tatt seg ut :-) Ikke er Lukas 5 mnd heller :-)

og ett sp.mål: hvorfor meg?

Skrevet

hva skjedde med ærlighet varer lengst? er det med andre ord greit å være utro? hadde dere likt at mannen deres var utro? og i tillegg holdt det skjult?

du har gjort noe dumt, og bra du har dårlig samvittighet.. du har ikke bare vært utro mot mannen din da..du har et barn også..

hvor utro var du da? kyssing eller mer?

jeg hadde aldri gjort noe sånt mot mannen min og babyen, men hvis, ville jeg fortalt det med en gang..

Skrevet

Ærlig talt, dette høres ut som en samtale mellom små jenter... Skjerp dere, og skjerp deg, hvorfor i alle dager gjør man sånt da.. Helt sikkert et feil trinn i fylla? Sorry altså, men du får ingen sympati fra meg.

Og å bruke ordet egoistisk hvis hun er åpen om dette til samboeren sin... Hallo, hun har vel allerede vært rimelig egoistisk og bør kanskje ikke være det mer! Synes fryktelig synd på denne stakkars samboeren som må leve i uvitenhet.. Sannheten kommer ofte frem, iallefall hos "oss gamle".

Skrevet

oi da anonym....jeg kom da bare med et råd. sa ikke hun SKULLE si det til samboeren sin sin. uansett så er det hun som bestemmer det selv og ikkje du og jeg..

mener bare viss dette er noe som skikkelig gnager på deg så kunne det kanskje hjulpet og si det til din samboer for og få lettet på samvittigheten. men dette vet jo du best. jeg er en person som ikke hadde klart og ikke sagt noe til min samboer. hadde jeg ikke sagt det med en gang så hadde jeg sprukket til slutt. men vi er alle forskjellige. jeg ønsker bare at du finner ut hva som er best for deg og dere.

forstår veldi godt at alle kan gjør feil og viss du syns at det ikke er behov for og ødelegge forholdet med og si det til samboeren din så gjør du ikke det.

håper det går greit med deg og sender deg en god klem

lykke til

Skrevet

Jeg er heller ikke enig i at hun bør holde det skjult. Jeg hadde iallfall villet ha mulighet til å velge om jeg fortsatt ville være sammen med kjæresten min om han var utro. Kan jo ikke velge om jeg ikke får vite om det. Greit nok at det antakeligvis vil ødelegge mye, men det burde du jo tenkt på før du gjorde det.......

Skrevet

joda, enig. utroskap er ikke greit, og det er egoistisk gjort.

men jeg står for det jeg mener; hvorfor trekke egoismen enda lenger ved og fortelle det? og ja,det er noe som heter "ærlighet varer lengst," men også noe som heter "det en ikke vet har en ikke vondt av." så da må en velge; leve i sin egen dårlige samvittighet eller gjøre sambo vondt.. hva som passer en best er opp til hver enkelt og avgjøre.

Skrevet

Ærlig talt, jeg blir overasket over holdningene til noen av dere. Jeg stiller meg ikke til doms over noen, men er av den oppfatningen at dersom man er foreldre sammen så har man gitt hverandre et løfte som er enda mer alvorlig en det man gir når man inngår giftermål. Det er en hån mot dette løftet, mot forholdet til de andre forelderen dersom man risikerer hele fremtiden bare fordi man et øyeblikk "mistet konsentrasjonen."

Gjort er gjort og spist er spist? Så enkelt er det bare ikke, samboeren kan finne ut dette via andre og mest sansynlig vil det da utspille seg en konflikt som i beste fall fører til mistillit mellom de to og i værste fall til at barnet vokser opp uten å bo under samme tak som begge forekldrene. Det er helt uforståelig at enkelte kan bruke en ordlyd som forsøker å forminske dette til å ikke bety noe, denne handlingen betyr noe!

Til HI; jeg er ikke ute etter å "ta deg", faktisk har jeg vært i dine sko. Det er en lang og kjedelig historie som jeg ikke skal kjede deg med her. Men jeg vil likevel råde deg til å gjøre som jeg, fortell sannheten og ta det som kommer. Vær forderedt på spørsmål på spørsmål om detaljer og hvorfor. Vær forberedt på at temaet kan bli brakt på bane flere år etter. Jeg har aldri angret på at jeg fortalte sannheten. Og han vet at det vil jeg alltid gjøre. Jeg er ikke så naiv at jeg ikke tror dette kan hende igjen, både med meg og han. Men i en tid hvor et stabilt og godt forhold møter utfordringer på alle kanter er det eneste vi kan gjøre å stole på hverandre, og være hverandre den tilliten verdig!!

Syns det er virkelig trist det ikke er flere som ser det sånn, og det får meg til å verdsette det forholdet jeg er i på tiende året enda mer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...