Gå til innhold

Dette berømte fødeansiktet,hvordan er det egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri klart å få skjønne dette her,men noen sier altså at de kan se at fødselen skjer snart ved å se på ansiktet til den gravide.Men hva er kjennetegnene på ett fødeansikt?noen som vet?

Svigerinna mi sier hun kan se det,og har visstnok hatt rett på noen også,fikk høre i går at NÅ hadde jeg fått det! Gjør ikke meg noe om hun har rett da jeg er over termin og ganske lei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En skal liksom bli litt rund i kinnene og kanskje litt "hoven" på en måte.....?? Vertfall det jeg har fått med meg. Jeg har født to ganger før, uten at jeg har hatt spesielt "fødeansikt":)-ville ikke hengt meg for mye opp i det..

Skrevet

Nasen skal viss bli mer firkanten og bredere også, hehe . Har fått beskjed om at jeg har begynt og få føde ansikt. Følte med plutselig mykje mindre attraktiv hehe

Skrevet

Har lagt merke til at enkelte får hovne og fete lepper. :-)

Skrevet

Men hva er liksom definisjonen på "skje snart"? Er liksom ikke så vanskelig å forutse at noen kommer til å føde "snart" (i alle fall i løpet av de neste fire ukene) dersom de er 38 uker på vei...

Men når du nevner det, så synes jeg også at jeg har fått rundere ansikt i det siste. Håper på at det er et godt tegn. :-)

Skrevet

Mine lepper har blitt hoven.. eller de er det på morgene, på torsdag var jeg og handlet og da var det ei som sa at jeg var nær etter som leppene mine hadde blitt større...

Ser ut som jge har hatt en skikkelig dårlig injeksjon spør du meg, nesten litt flaut... :)

by the way.. er 37 + 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...