Gå til innhold

gulp eller oppkast?

♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gullet mitt hadde en litt stor gulp i dag tidlig i sengen... Den var vel grei... Men nå hadde han flere gulper flere ganger og kjempemasse kom ut... (jeg fullammer). Fulle trappa og over hele meg og han.. Tror jeg kaller det for oppkast... Begynner han å bli syk for meg, eller er dette normalt? Han er 1 mnd og 1 uke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet jammen ikke om det er normalt, men Hedda har gjort det samme et par ganger. Gulpet så mye at vi har måttet skifte alle klærne begge to+hatt storrengjøring av sofa og div.

Hun har liksom bare gulpet en hel masse, men vært like blid igjen etterpå. Og så vil ho ha mere mat!

Siden ho virker helt i form, er blid og fornøyd, så har ikke jeg bekymret meg for det...

Skrevet

det har skjedd noen ganger her også, tror ikke det er farlig så lenge hn er i god form og ikke er slapp og trøtt. kaqn være hn øker deg og får i seg for mye eller at han ikke har fått rapet ordentlig. men hvis hn fortsetter og allmenntilstanden blir dårligere ville jeg ring legen, disse små blir fort dehydrert hvis de ikke får nok veske i seg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...