Gå til innhold

Thailand Hua Hin..! NOen som har vært der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det der egentlig?? Ser litt kjedelig ut synst jeg. skal reise til Hua Hin å koh samu i juni, angrer litt på Hua Hin!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei ! Vi var i Hua Hin & Cha am i jula nå.....og det er ikke det fineste stedet jeg har vært i Thailand nei, jeg skal innrømme det ;o) Strendene er ikke så fine, og det blåser ofte myye....men Hua hin har et unikt område nede ved havna i sentrum ...d.er står fiske resturangene på påler langt ute i vannet - hvor du får fantstisk sjømat.......

Hvor skal dere bo? vi bodde mellom cha am & Hua hin - et supert sted !!

Skrevet

Off, jaja får håpe på det beste..! skal bare være der et par dager.. Vi skal bo på Hilton hotellet i Hua Hin.. Får håpe at det er bra! Er det noe kjekt å gjøre der nede i Hua Hin eller?? Angrer nå jeg! hehe

Skrevet

Mye kjekt der assa :o) spesiellt shopping !! kjempesvær nattmarked - hvor du får ALT til en billig penge!!

ET svært kjøpesenter med litt mer ekslusive ting - men fremdeles veldig billig !!

er en svær "elefant village" der, hvor dere er med på en flott tur gjennom jungelen, og flere steder hvor elefanten nesten er under vann - hihi :o) utrolig gøy for ungene!!

Maten er fantastisk!!

Bare spør om du lurer på noe mer!!

Klem

Skrevet

okei! det hørtes jo litt bedre ut.. Ville liksom til "paradis" jeg da.. Fine hvite strender og blått hav.. hehe Går det an å snorkle osv i Hua Hin? Eks reise ut til en øy der vannkvaliteten er bedre?

Skrevet

Vi var èn uke i Hua Hin og 2 uker på Koh Samui, og sistnevnte var ABSOLUTT den fineste plassen. Hua Hin har ikke så fin strand, men Hilton hotellet er veldig bra så der vil dere trives. Vi lå ikke der, men fikk fortalt at det var veldig tilrettelagt for barn...!!! Kjempefine bassenger, og underholdning for barn på kveldene. Dere må spise på disse fiskerestaurantene som ligger på påler i havet, kjempegod mat!! Nattmarkedet er også verdt et besøk, det vrimler med folk og all slags krimskrams å kjøpe. Koh Samui har krystallklart vann og kritthvite strender....åh, fikk lyst å reise tilbake :o) God tur!!

Skrevet

Det er som sagt ikke det flotteste strendene der - men vi kosa oss veldig vi !! Hvis du vil snorkle & dykke må du nok vente til du kommer til Kho samui :o)

Ikke mange øyene å reise ut til, så høyt oppe & på den siden av Thailand !

Men er 100 % sikker på at du kommer til å kose deg der også !!! Thailand er supert uansett !!!!!!

Skrevet

okei!! kansje jeg bytter plass?? Vil liksom ikke reise til Thailand for ett fint basseng hvis dere fatter? Ville liksom til paradis jeg.. hehe Kansje litt overdrevent men.. Hvor var det fineste av de plassene dere har vært på?? Tusen takk for all hjelp!

:D

Skrevet

For meg er det ingen tvil : mitt paradis i Thailand er Khao Lak :o))))))))

Mange utrolig fine steder , men det tar kaka for meg !!

Skrevet

kan man reise der med barn? synst å huske at man ikke kunne det!

Skrevet

Khao lak er et perfekt sted for familier :o)

Det var det stedet hvor hotell & alt ble utslettet av tsunsamien..men alt er bygd opp igjen der nå!

Vi reiser nok tilbake dit neste år :o) fantastiske strender & utrolig mange øyer du kan reise til på dags eller flerdagsturer :o) anbefales !

10 mil fra phuket også(1,5t m bil), hvis dere vil oppleve den byen ( det syns ikke jeg var noe spes, men hver sin smak)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...