Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 typen min er utroli flink til å slikke,men etter jeg ble gravid har han helt sluttet... jeg er nå gravid i 7.mnd og sexen har avtatt mye,før hadde vi sex i all slags stillinger både vaginalt og analt og han slikket meg og jeg suget han, så ble jeg veldig dårlig noen mnd,deretter har vi nesten ikke hatt sex, og nå går jeg her spreng kåt, å savner så å bli slikket og tatt analt, men de gangene vi har sex ender vi opp i den samme stillingen som sist,og nesten ikke forspill, jeg suger han noen ganger men savner virkeli å bli slikket, hvordan kan jeg få han til å forstå at jeg gjerne vil bli slikket og tatt analt uten at han skal føle seg tvungen? for d vil jeg jo ikke.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Viss dere har et veldig åpent forhold kan du jo bare be om det? Litt dirty talk er vel noe de fleste gutter liker,som ta meg i rumpa,kan ikke du slikke meg eller noe sånt...Og kansje fortelle ham hvor tent du blir av det...
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 det er det samme her. han syns jeg smaker anneledes etter jeg ble gravid, uansett hvor mye jeg vasker meg. så det kan være noe som går over, satser på det er i normalt gjenge etter fødselen. men nå liker ikke han og bli sugd da.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 Vi har også dabbet av litt på det med slikking og anal sex... Men jeg må jo si at jeg skjønner guttene oppi alt dette da... Min sambo gleder seg til han kan ned og gjøre *jobben* sin igjen..hehehe, men akkurat nå så kan jeg skjønne at han ikke vil det.. Vi snakker masse om hva, hvor og hvordan vi skal gjøre det når ikke tulla er inni magen lenger(",) Så da har vi noe å glede oss til.. Vi har ett veldig godt samliv nå også, men det blir jo som du sier at det blir ofte samme stillingen... Fu i fang for det meste her... Men i går så klarte jeg å sitte på toppen å ri, og da blir jo han kjempe vill og kåt(",) Men kan med hånden på hjertet si at det var siste ride tur før fødselen...hehehe, har bare 3-4 uker igjen da, så det er jo ikke så lenge til det.. Dere har jo ikke så lenge igjen dere heller, så prøv heller å gled deg til han vil gjøre det igjen... Bare tenk hvor deilig det blir da!!!!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Da er jeg altså ikke alene.. Er gravid 6 måneder gravid og har blitt slikket en eneste gang i løpet av denne tiden. Jeg har heller ikke villet spørre eller mase om det i frykt for å presse han til noe han egentlig ikke vil.. Kanskje jeg også smaker annerledes nå da? Rart å tenke på. For hva skulle ellers være grunnen? Kan ikke se poenget med å la være å slikke når dama er gravid om hun lukter og smaker som før? Eller har han begynt å tenke på området som en fødselskanal og syns det er turn-off kanskje? *LURE*
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #6 Skrevet 2. mars 2007 Hm. Så rart. Jeg har ikke merket noen endring i bakteriefloraen så langt, er fire mnd på vei. Heldigvis har ikke mannen min mistet lysten på det, snarere tvert imot. Han er nå ekstra interessert i min vagina, og synes det er så fascinerende at livmorhalsen er større. Håper virkelig at det ikke endrer seg, for sexlivet vårt har bare blitt bedre og bedre år for år. Jeg er overbevist om at det er fordi vi kommuniserer så bra, at vi formidler hva vi ønsker, liker og ikke liker. Så dere som savner sex, eller ulike deler av sexen må helt klart snakke med partnerene deres. Men ikke kritiser! Si heller "jeg har så lyst til at du skal slikke meg, e.l" eller si at du synes det er så deilig når han gjør ditt og datt. Og pass på å komplimenter gutta også. De trenger å føle seg verdsatt, akkurat som oss
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #7 Skrevet 5. mars 2007 det virker som at å si det direkte er problematisk, så da kan du sende dine ønsker på sms: ....savner den deilige tunga di mellom benene mine, og en stiv pikk i rumpehullet...eller lignenede...det bør få han til å våkne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå