Gå til innhold

jeg er redd

Anbefalte innlegg

Skrevet

er fullstendig utslitt etter å ha vært syk i over 2 uker, baby og storebror har også vært syk. har ingen tålmodighet og bare skriker og krangler. gråter hele tiden. blir så sint og irritert på babyen når hun bare griner og griner. er redd jeg kommer til å skade henne hvis dette fortsetter. men hva skal jeg gjøre? pappaen skal på jobb, og ingen andre kan avlaste. vil bare sooooove og forsvinne fra denne verden. barna hadde klart seg bedre uten meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda!

Har du ikke en barnevakt som du kan ringe da og som kan ta babyen og storebror ut paa en lang spasertur?

Alle har vi hatt lyst til aa hive babyen ut av vinduet en gang vi var frytelig slitne, men heldigvis er det veldig faa som gjoer det. Dersom du virkelig kjenner at nervene slipper taket, saa ring mannen din paa jobb! Det er bedre at han faar litt fravaer fra jobben enn at du gjoer noe overilt!

Skrevet

Da må du si helt alvorlig til barnas pappa at han må ta fri fra jobb. Hvis det ikke er mulig, må du ringe noen andre. Hvis det er helt krise må du ringe lege/psykolog hvis du er i fare for å skade dem.

Skrevet

Pappan kan ikke gå på jobb så enkelt er det. Han får ringe å si han må være hjemme med syke barn og samboer. Ellers så får han si han er syk selv.....familien kommer foran alt.

Skrevet

Kjære deg - vet hvordan du har det! Søvn og hvile er like nødvendig for mennesket som mat og drikke. Torsdag og fredag denne uka tok mannen min fri fra jobb for å bidra litt her - gjør det samme!! Jeg var ikke syk engang, men ungene har vært syke på tur!

En sterk klem fra meg!!! Hold ut, når du har sovet føles det bedre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...