Gå til innhold

Kan kvinnen fri?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det bare mannen som frir fortsatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel mer og mer vanlig at kvinnene gjør dette også... Etter gammel tradisjon var det jo bare 29. februar, men om du ikke vil vente til neste år så bare hopp i det hehe

Skrevet

29 februar? Oi det var ikke lenge til! Hvordan gjør man det i praksis da?

På sengekanten på morgenen? Etter en bedre middag?

Skrevet

29. februar er skuddårsdag, så det er ikke før neste år... Hvordan man gjør det aner jeg ikke... Overlater til typen å gjøre den jobben ellers så blir jeg ikke gift ;-)

Skrevet

Hvis dere allerede har flyttet sammen, har barn sammen, eller du er gravid med deres barn, så synes jeg det holder med å "ta opp" at du synes dere bør gifte dere.

Ønsker du derimot å gifte deg med en du hverken bor sammen med eller har barn med, så fri gjerne slik gutta gjorde i gamle dage.

F.eks. invitter ham på middag hjemme eller ute, og ved desserten får du tak i hånda hans. Ser ham dypt inn i øynene, og spør om han vil gifte seg med deg. (Å gå ned på kne er vel å dra den litt langt).

Ikke noe problem at du som kvinne gjør dette i dag, selv om dere kan fleipe med det senere. Greit å få et klart svar, heller enn å vente og se om han kommer til å fri. Slett ikke umulig at han sier "ja", selv om han har mange grunner til at han ikke (foreløpig) synes han kan fri til deg.

Skrevet

Noen damer her inne som har fridd noen gang?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...