Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 de skal jo liksom være så bra, men min begynner å hylgrine når han smøres med lotion derfra. kan det hende det klør eller svir?
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 har bare prøvd baby oljen å pitte litt zinksalva.. men reagere ikke på oljen ialle fall.. har jo det i bade vanne!! bare go å myk når han e ferdi!
Fikk maibaby06 Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 bruker flere av babyline produktene. Han har ikke reagert på det, og de skal jo være milde og uten skadelige eller allergifremmende stoffer. Min hyler hvis jeg skal ha på salve i ansiktet hans, det tåler han ikke. Samme når jeg vasker bare m vann. Hvis du smører på kroppen er det jo litt rart at han reagerer da. Burde jo fått utslett el noe, hvis det irriterte eller ble sårt på huden.
LilleStjerne Skrevet 25. februar 2007 #5 Skrevet 25. februar 2007 Jeg bruker både badeolje, shampo og lotion og hun reagerer ikke på dem. Babyline skal jo være veldig bra og har fått best på tester. Babyer er forskjellige så man må vel bare prøve andre typer og se hvem som fungerer.
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 hva med å prøve en annen lotion i en periode ? kan jo hende han reagerer på babyline og ikke et annet merke.... verdt å prøve
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #7 Skrevet 26. februar 2007 det er to babyline serier..den ene er ikke miljømerket ,og de har jeg hørt at ikke er bra.
Hame ble født Skrevet 26. februar 2007 #8 Skrevet 26. februar 2007 http://www.gronnhverdag.no/artikkel.php?artikkelid=2754
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå